کد خبر : 102801 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۱۷ - 12:27
مرد 38 ساله 4 عضو از خانواده اش را به قتل رساند «حوادث امروز» به گفته مقامات، مردی با چاقوی استیک بری، چهار عضو خانواده بزرگ خود از جمله دو فرزند را در خانه‌ای در محله کوئینز نیویورک در اوایل روز یکشنبه کشت و سپس به ضرب گلوله پلیس کشته شد.«حوادث امروز» به نقل از خبرگزاری پلیس گزارش میدهد.

«حوادث امروز» به گفته مقامات، مردی با چاقوی استیک بری، چهار عضو خانواده بزرگ خود از جمله دو فرزند را در خانه‌ای در محله کوئینز نیویورک در اوایل روز یکشنبه کشت و سپس به ضرب گلوله پلیس کشته شد.«حوادث امروز» به نقل از خبرگزاری پلیس گزارش میدهد.

اداره پلیس شهر نیویورک گفت دختری برای گزارش این حادثه در محله "فار راکاوی کوئینز" تماس گرفت و گفت: "پسر عمویش اعضای خانواده اش را می‌کشد".پلیس به خبرنگاران گفت: مظنون، 38 ساله، دو افسر پلیس را که در محل حاضر شده بودند، با چاقو هدف قرار داد. آنها افزودند که یکی از افسران سپس او را با شلیک گلوله کشته است.پلیس گفت که مظنون قبلاً به دلیل یک حادثه خشونت خانگی دستگیر شده بود. دو افسر در این حادثه مجروح به بیمارستان منتقل شدند و انتظار می‌رود بهبود یابند.پلیس گفت: 4 نفری که با ضربات چاقو کشته شدند شامل پسری 12 ساله، دختری 11 ساله، زنی 44 ساله و یک مرد 30 ساله بودند. پلیس افزود: دختر 11 ساله در مقابل خانه و سه نفر دیگر در داخل اتاق خواب پیدا شدند.به گفته پلیس، نفر پنجم که یک زن 61 ساله است نیز مورد ضربات چاقو قرار گرفته و در شرایط وخیم در بیمارستان بستری است.به گفته پلیس، مظنون یک کاناپه در اتاق نشیمن خانه را آتش زد و مأموران را مجبور کرد تا قبل از ورود به خانه منتظر رسیدن آتش‌نشانی باشند.