کد خبر : 112814 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۱۹ - 09:09
شیطان پایتخت به دام پلیس افتاد «حوادث امروز» چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید مرد شیطان‌صفتی با تهدید چاقو زنان و دختران جوان را در خیابان‌های خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید مرد شیطان‌صفتی با تهدید چاقو زنان و دختران جوان را در خیابان‌های خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

شرور سطح یک تهران معروف به شیطان پایتخت که ۱۹ سابقه کیفری در پرونده‌اش ثبت شده‌است، آخرین بار پس از آزادی از زندان در کوچه و خیابان‌های خلوت با تهدید قمه به زنان و دختران تجاوز می‌کرد، بازداشت شد. چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید مرد شیطان‌صفتی با تهدید چاقو زنان و دختران جوان را در خیابان‌های خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. یکی از شاکیان که دختر جوانی بود، گفت: «ساعتی قبل برای رفتن به خانه یکی از بستگانم از خانه‌مان بیرون آمدم و وقتی به خیابان خلوتی رسیدم، مرد موتور‌سواری راه مرا سد کرد. فکر کردم او سارق است و سرعت فرار کردم، اما او از موتورش پیاده شد و دنبالم دوید و مرا گرفت. او قمه بزرگی در دست داشت و به طرف شکمم گرفت و تهدید کرد همراه او بروم. وقتی متوجه نیت شوم او شدم، ابتدا در برابرش مقاومت کردم و حتی با گریه و التماس خواستم مرا رها کند، اما او انگار گوشش به گریه‌ها و زاری‌های من بدهکار نبود و مدام چاقو را به طرف شکمم می‌آورد و در نهایت هم مرا به زور به پارک کوچکی در آن نزدیکی کشاند و بعد با تهدید چاقو مرا آزار داد و فرار کرد.»

تعرض‌های سریالی

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت با ده‌ها شکایت از سوی دختران و زنان جوان روبه‌رو شدند که مرد شیطان‌صفت به زور به آن‌ها تجاوز کرده‌بود. بررسی یکی از دوربین‌های مداربسته محل حادثه نشان داد مرد متجاوز در خیابان خلوتی با دیدن دختر جوانی موتورسیکلتش را متوقف می‌کند و با قمه‌ای که در دست دارد، به طرف دختر جوان حمله‌ور می‌شود و یقه او را می‌گیرد و به طرف پارکی می‌کشاند. دختر جوان که به نظر می‌رسد شوکه‌شده تلاش می‌کند از دام مرد شیطان‌صفت فرار کند، اما متهم چند باری قمه را به طرف شکم او می‌برد و توجهی هم به التماس‌های دختر جوان نمی‌کند و در نهایت هم او را داخل پارک می‌کشاند و نیت شوم خود را عملی می‌کند.