کد خبر : 11345 تاریخ : ۱۴۰۲/۱/۱۹ - 10:42
ادعای تازه در پرونده خانه وحشت «حوادث امروز»عامل جنایت خانه وحشت که به اتهام قتل یک دختر و تجاوز به عنف به اعدام محکوم شده از بازپرس مهلت خواست حقایقی تازه از جنایت خود را مطرح کند که «حوادث امروز» در این باره گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»شامگاه دوشنبه 15 آذر سال 1400 وقتی مأموران پلیس تهران برای دستگیری سارقی پای در خانه قدیمی در نزدیکی میدان قزوین گذاشتند اصرار خانه وحشت را فاش کردند .

مأموران در آن خانه به جای سارق دو دختر دست و پا بسته و جسد متعفن و نایلون پیچ دختر جوانی را کشف کردند که به قتل رسیده بود . بررسی‌ها نشان داد پسرجوانی به نام سعید همراه خواهرش آن خانه را که زندان دختران فراری است اداره می‌کنند . در ادمه مشخص شد چند زن و دختر جوان هم از دام خواهر و برادر گریخته‌اند . متهم حرفه‌ای که قبل از آن هم از حکم اعدام به اتهام قتل دیگری تبرئه شده بود پس از دستگیری با تناقض گویی جرم خود را انکار کرد اما در حالی که پرونده اش هنوز در دادسرای امور جنایی تهران باز است در دادگاه به جرم تجاوز به اعدام محکوم شد . چند روز قبل قاضی محمد وهابی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی وقتی برای بررسی پرونده‌ای به زندان رجایی شهر رفت سعید ادعای جدید مطرح کرد و گفت قرار است درباره حادثه های خانه وحشت حرف تازه‌ای بزند و واقعیت را بگوید . بدین ترتیب متهم به زودی از زندان برای بازجویی به دادسرا منتقل می‌شود .