کد خبر : 11378 تاریخ : ۱۴۰۲/۱/۲۱ - 19:31
آخرین جزئیات مرگ 5 عضو یک خانواده در انفجار چهارشنبه سوری «حوادث امروز»حادثه انفجار مرگبار در ساختمانی حوالی پل جوبی تهران که به مرگ 5 عضو یک خانواده در چهارشنبه سوری سال گذشته منجر شد با طرح جزئیات تازه وارد مرحله جدیدی شد که «حوادث امروز» در این باره گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»ساعت 11:43 روز 14 اسفندماه سال حادثه آتش سوزی در ساختمان سه طبقه‌ای در خیابان مازندران نزدیکی پل چوبی رخ داد که در جریان آن پنج عضو یک خانواده به کام مرگ رفتند و پنج نفر دیگر هم زخمی و راهی بیمارستان شدند .

بررسی های تیم جنایی به سرپرستی قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در محل حادثه نشان داد محل حادثه ساختمان سه طبقه‌ای است که اعضای این خانواده در طبقه اول آن وسایل نورپردازی، تجهیزات هنری ویژه برگزاری مراسم جشن و وسایل اشتعال‌زا در آن نگهداری می‌ کردند . همچنین مشخص شد در این حادثه دو مرد، دو زن و پسر 14 ساله‌ای به کام مرگ رفته‌اند و پنج عضو دیگر خانواده هم زخمی شده‌اند . در ادامه تحقیقات بازپرس مالک ساختمان و شریک مرد فوت شده را بازداشت کردند .

در ادامه تحقیقات روز گذشته اولیای دم به دادسرای امور جنایی تهران رفتند و اعلام کردند از هیچ کسی درباره این حادثه شکایتی ندارند .

زن جوانی که در آن حادثه ازناحیه دست دچار سوختگی شده بود گفت : در آن حادثه همه اعضای خانواده‌ام را از دست دادم . روز حادثه در حال درست کردن وسایل دودزا برای مراسم چشن تولد و عروسی بودیم که هنگام ریختن مواد داخل دیگ ناگهان دیگ آتش گرفت و منفجر شد . در یک لحظه همه ساختمان را آتش فراگرفت و من دختر 8 ساله خواهرم را از میان آتش نجات دادم اما متأسفانه خواهرم، شوهرخواهرم ،مادرم و برادرم و پسر 14 ساله اش جان خود را از دست دادند . »

با اعلام رضایت اولیای دم بازپرس جنایی اعلام کرد تحقیقات درباره این حادثه تا اعلام نظر متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان آتش‌نشانی ادامه دارد.