کد خبر : 11471 تاریخ : ۱۴۰۲/۱/۲۸ - 09:32
سارق کنسرو ماهی به دام افتاد «حوادث امروز»:پسر جوانی که از فروشگاه ها مواد غذایی سرقت می کرد هنگام سرقت یک عدد کنسرو ماهی به دام افتاد . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»:روز جمعه 25 فروردین کارکنان فروشگاه بزرگی در یکی از خیابان های مرکزی تهران با اداره پلیس تماس گرفتند و اعلام کردند پسرجوانی را هنگام سرقت از فروشگاه دستگیر کرده‌اند .

با اعلام این خبر تیمی از مأموران راهی فروشگاه شدند و پسر 25 ساله را که کنسرو ماهی سرقت کرده بود بازداشت کردند . یکی از کارکنان به مأموران گفت : پشت میز فروشگاه نشسته بودم و از طریق دوربین فروشگاه و مشتریان را زیر نظر داشتم تا اینکه پسر جوان وارد مغازه شد . او دقایقی داخل مغازه چرخید و کالاهای مختلفی را از قفسه برداشت و دوباره سرجایش گذاشت تا اینکه متوجه شدم کنسرو ماهی را از قفسه برداشت و به طرف در حرکت کرد و در نزدیکی صندوق هم کنسرو را داخل جیبش گذاشت . او می‌خواست از مغازه بیرون برود که با کمک مشتریان دیگر او را دستگیر کردیم .

سارق سابقه دار

بررسی های مأموران پلیس نشان داد متهم فرزاد نام دارد و سارق سابقه داری است که چند باری به اتهام سرقت دستگیر و راهی زندان شده است .

وی پس از انتقال به اداره پلیس به سرقت های سریالی از فروشگاه های مواد غذایی اعتراف کرد . متهم گفت : « من بیکارم و از زمانی که معتاد شده‌ام خانه مان را ترک کرده‌ام و جا و مکانی هم ندارم . معمولا از فروشگاه‌ها مواد غذایی کنسر ماهی، رب گوجه فرنگی، و موادغذایی دیگرسرقت می‌کنم و بعد هم بیرون می‌فروشم . بعضی از اقلام سرقتی را هم مصرف می‌کنم . تا الان چند باری بازداشت و به زندان افتاده‌ام . مدتی قبل از زندان آزاد شدم و دوباره شروع به سرقت خرد کردم .»

متهم در ادامه به دستور قاضی بهشتی بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت .