کد خبر : 132815 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۲۰ - 18:07
پدر قاتل به کلانتری آمد «حوادث امروز»مرد میانسالی که دختر جوانش را در خانه مجردی‌اش به قتل رسانده‌است، خودش را تسلیم پلیس کرد.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز»مرد میانسالی که دختر جوانش را در خانه مجردی‌اش به قتل رسانده‌است، خودش را تسلیم پلیس کرد.«حوادث امروز» گزارش میدهد.
ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز شنبه هجدهم آذرماه، مرد ۵۰ ساله‌ای همراه همسرش به کلانتری ۱۱۴ غیاثی در جنوب تهران رفت و اعلام کرد دختر ۲۱ ساله‌اش به نام روشنک را به قتل رسانده‌است.وی در حالی که اشک از چشمانش جاری بود، در توضیح ماجرا گفت: «مدتی قبل دخترم ازدواج کرد، اما به خاطر اختلافاتی که داشتند، از شوهرش جدا شد و از آن زمان به بعد برای خودش خانه مجردی اجاره کرد. من خیلی تلاش کردم او را به خانه برگردانم، اما دخترم به من گفت تصمیم دارد با پسر جوانی به نام فرشاد ازدواج کند. روشنک با فرشاد د‌ر فضای مجازی آشنا شده‌بود و من هم قبول کردم با هم ازدواج کنند و حتی برای او جهیزیه تهیه کردم و قرار بود برای آن‌ها مراسم بگیریم، اما روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه ناگهان دخترم ناپدید شد و من هم به اداره پلیس رفتم و اعلام مفقودی کردم. چند روز بعد متوجه شدم او همراه فرشاد تمام وسایلی را که برای آن‌ها خریده‌بودم، سرقت و فرار کرده‌اند. در بررسی‌های بعدی شماره خودرویی را که آن‌ها با آن جهیزیه را برده‌بودند، پیدا کردم و از طریق راننده، محل زندگی‌شان را یافتم. آن‌ها در شهر‌ری خانه‌ای اجاره کرده‌بودند و وقتی به سراغشان رفتم پسر جوان متوجه شده‌بود و فرار کرد، من هم دخترم را به خانه برگرداندم.»پدر دختر ادامه داد: «چند روزی گذشت تا اینکه متوجه شدم دخترم دوباره به خانه مجردی‌اش برگشته‌است. من نگران او و آبروی خودم بودم و به خانه‌اش رفتم و چند روزی در خانه‌اش ماندم تا او را راضی کنم پیش من و مادرش برگردد، اما او راضی نشد. ساعتی قبل دوباره اصرار کردم به خانه برگردد، ولی او قبول نکرد و گفت اختیارش دست خودش است و دوست ندارد به خانه برگردد. خیلی عصبانی شدم و یک لحظه کنترلم را از دست دادم و چاقویی از آشپزخانه برداشتم و از پشت چند ضربه به او زدم. وقتی دخترم خونین روی زمین افتاد، پشیمان شدم و بالای سرش ساعتی گریه کردم و بعد به خانه‌مان برگشتم و موضوع را برای همسرم توضیح دادم. همسرم خیلی ناراحت شد و دو نفری تصمیم گرفتیم به اداره پلیس بیاییم و من به قتل دخترم اعتراف کنم.»با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند و داخل خانه‌ای در منطقه خزانه در جنوب تهران با جسد دختر ۲۱ ساله روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد وی با بیش از ۲۰ ضربه چاقو به قتل رسیده‌است. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم نیز به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.