کد خبر : 132843 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۲۲ - 18:26
سرقت 8 میلیاردی از 8 خانه «حوادث امروز»دو مجرم سابقه‌دار که با دستبرد به هشت خانه در تهران هشت میلیارد تومان به جیب زده‌ بودند بازداشت شدند.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»دو مجرم سابقه‌دار که با دستبرد به هشت خانه در تهران هشت میلیارد تومان به جیب زده‌ بودند بازداشت شدند.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی‌فر، فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:چندی قبل شکایت‌های مشابه درباره سرقت از منازل به مأموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گزارش شد. بررسی‌های پلیس در جریان تحقیقات میدانی نشان داد سارقان دو نفر هستند که سوار بر پژو 207 سفید رنگ و در حالی که ماسک به صورت زده بودند در محل حاضر شده و بعد از سرقت گریخته‌اند. بررسی‌ها همچنین نشان داد که سارقان با دیلم در آپارتمان را سرقت و طلا، دلار و ساعت‌های گران قمیت را سرقت کرده‌اند. با کامل شدن بررسی‌ها مأموران پلیس در موفق شدند در جریان تحقیقات خود مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی و او را بازداشت کنند. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت مأموران موفق شدند دومین متهم را هم بازداشت کنند. متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از هشت خانه در دو ماه گذشته اعتراف کردند و گفتند از این راه هشت میلیارد تومان به جیب زده‌اند. دو متهم همچنین اعتراف کردند که بعضی از اموال سرقت شده را به دو مالخر فروخته‌اند که دو متهم هم در شمال کشور شناسایی و بازداشت شده و به جرایم خود اعتراف کردند. تحقیقات برای کشف جرایم بیشتر متهمان جریان دارد.