کد خبر : 132856 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۲۴ - 19:16
اعترف به قتل دختر موردعلاقه پس از 8 ماه «حوادث امروز» پسر عاشق‌پیشه که دختر مورد علاقه‌اش را در عصبانیت لحظه‌ای کشته و مرگش را خودکشی نشان داده بود، پس از ۱۸ ماه لب به اعتراف گشود.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» پسر عاشق‌پیشه که دختر مورد علاقه‌اش را در عصبانیت لحظه‌ای کشته و مرگش را خودکشی نشان داده بود، پس از ۱۸ ماه لب به اعتراف گشود.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

در نخستین روزهای سال گذشته، سقوط دختر جوانی از پنجره خانه‌اش به پایین در ولدآباد کرج به بازپرس جنایی گزارش شد. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد دختر جوان در حادثه سقوط‌، فوت شده است. با توجه به نحوه سقوط، احتمال خودکشی دختر جوان مطرح و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه بازپرس به تحقیق از خانواده دختر جوان پرداخت و مشخص شد او مشکلی در زندگی نداشته که انگیزه‌اش برای خودکشی باشد و به مرگ او مشکوک هستند. پس از چند ماه از حادثه، بازپرس با سرنخ جدیدی در پرونده رو‌به‌رو شد که باعث کشف راز قتل دختر جوان شد. بررسی‌های دوباره پرونده مشخص کرد در زمان حادثه مردی در محل حضور داشته است. تحقیقات روی این مرد متمرکز و مشخص شد مرد جوان مدتی با این دختر رابطه دوستی داشته است؛ به همین علت او با دستور قضائی بازداشت شد و در تحقیقات اولیه منکر دست داشتن در قتل دختر مورد علاقه‌اش شد و گفت: وقتی شنیدم دختر جوان خودکشی کرده، شوکه شدم اما باعث مرگش من نبودم. با توجه به تناقض‌گویی‌های متهم، تحقیقات از او ادامه داشت تا این‌که پس از ۱۸ ماه لب به اعتراف گشود و گفت: «‌روز حادثه به دیدن دختر مورد علاقه‌ام رفتم که در آنجا با هم درگیر شدیم. ابتدا جر و بحث بود اما نمی‌دانم چرا عصبانی شده و از کوره در رفتم و او را از پنجره به بیرون پرت کردم و طوری صحنه‌سازی کردم که مرگش را خودکشی نشان دهم.» متهم با اعتراف به قتل بازداشت شد‌.