کد خبر : 132901 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۲۶ - 06:02
قاتل شمشیر زن بازداشت شد «حوادث امروز» مرد شرور که در جریان درگیری با یکی از اشرار وی را با ضربه شمشیر به قتل رسانده بود بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مرد شرور که در جریان درگیری با یکی از اشرار وی را با ضربه شمشیر به قتل رسانده بود بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چند روز قبل مأموران پلیس از درگیری اوباش در یکی از پارک‌های حوالی میدان رسالت با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد مقتول که مردی 27 ساله بود با اصابت ضربات شمشیر به نقاط مختلف بدن جان باخته است. بررسی‌های بعد نشان داد که مقتول از اوباش شمال غرب تهران است که در جریان درگیری با شرور دیگری به کام مرگ رفته است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی معلوم شد لحظاتی قبل مقتول و برادرش در یکی از پارک‌های محل با دو نفر از اوباش درگیری شده و حادثه خونین اتفاق افتاده است.در شاخه دیگری از بررسی‌ها مأموران پلیس موفق شدند مخفیگاه قاتل را شناسایی و او را در پاتوقش بازدشت کنند .متهم در جریان بازجویی‌ها گفت شب حادثه همراه دوستانم حوالی میدان رسالت در حال مصرف مشروب و مواد بودیم که یکی از دوستانم تماس گرفت و گفت که مقتول در پارکی همان حوالی در حال عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت است. او گفت که مقتول نگهبان پارک را کتک زده و به من هم فحاشی می‌کند. بعد از آن بود که همراه دوستم سوار موتور شدیم و به پارک رفتیم. وقتی با مقتول مواجه شدم او با دو شمیشر به سمت ما حمله کرد و همزمان با تخریب موتورسیکلتم من را هم زخمی کرد. من هم با شمشیر به او حمله کردم. بعد از آن بود که برای فرار سوار موتور شد که به ستمش حمله کردم و چند ضربه شمشیر هم از پشت به او زدم. بعد دوستم او را از موتور به زیر کشید که چند ضربه هم با چاقو به او زدم و فرار کردیم. همزمان با اعتراف متهم تحقیقات بیشتر از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.