کد خبر : 132907 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۲۷ - 08:46
زن اسیدپاش گرفتار پلیس شد «حوادث امروز»زن میانسال پس از درگیری با مرد غریبه در مقابل خانه‌اش، روی او اسید ریخت.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»زن میانسال پس از درگیری با مرد غریبه در مقابل خانه‌اش، روی او اسید ریخت.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

شامگاه بیست‌و‌سوم آذر امسال فریاد «سوختم سوختم» مردی سکوت کوچه‌ای درمحله هفدهم شهریور تهران را شکست‌. مردم سراسیمه ازخانه‌های‌شان بیرون آمدند و مردی جوان را دیدند که در چند قدم در ورودی خانه‌ای افتاده است. چهره و دست و پاهایش با اسید سوخته بود. بعد صدای ناله‌های زنی را از داخل خانه شنیدند. برای کمک کردن وارد خانه مورد نظر شده و زنی میانسال را دیدند که دستانش سوخته و بطری هم کنارش افتاده بود. همان موقع به پلیس و اورژانس زنگ زده و با حضور آنها دو مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. مأموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که یکی از آنها گفت‌: سمت خانه‌ام می‌رفتم که صدای دعوای زن همسایه و مرد غریبه را شنیدم اما علت دعوای‌شان را نفهمیدم‌. بعد زن همسایه، محتویات بطری که دستش بود را سمت آن مرد پاشید و خودش هم آسیب دید.
دو روز بعد مأموران متوجه شدند دو قربانی اسیدپاشی به‌هوش آمدند و عامل اسید‌پاشی می‌تواند، مرخص شود. مأموران به تحقیق از قربانی اسیدپاشی پرداختند که اوگفت‌: آن شب برای دیدن دوستم به آن محله آمده بودم اما خانه نبود. به او زنگ زدم که خواست منتظرش باشم‌. نمی‌دانم چرا این زن فکر کرد من به خاطر او در آن محل ایستاده‌ام و روی من اسید ریخت.
عامل اسید‌پاشی هم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات مدعی شد‌: سال‌ها قبل از شوهرم جدا شدم و تنها زندگی می‌کردم. شب حادثه وقتی از خرید به خانه بازگشتم، مرد جوانی را دیدم که مدام به خانه‌ام نگاه می‌کرد. به رفتارش اعتراض کردم که با من جرو‌بحث کرد و نرفت، چون نزدیک خانه‌مان مردی خلافکار و قاچاقچی زندگی می‌کرد، تصور کردم او برای خرید مواد به آنجا آمده است‌. از رفتار مرد مزاحم ناراحت و عصبانی بودم. برای این‌که بترسد و بطری لوله بازکن را از حمام برداشتم و دوباره با آن مرد درگیر شدم و در بطری لوله بازکن را باز کردم و سمتش پاشیدم که هم او سوخت و هم بخشی از اسید بطری روی دستانم ریخت و مرا سوزاند.
عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف‌های زن اسید‌پاش تحقیقات از او ادامه دارد و قرار شد وی به پزشکی‌قانونی هم معرفی شود.ع