کد خبر : 132944 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۳ - 15:00
مرگ بانوی ملی پوش در واژگونی خودروی ملی «حوادث امروز» ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال بانوان در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال بانوان در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

بامداد روز گذشته مأموران پلیس راهور و امدادگران شهرستان بم از حادثه رانندگی در پنج‌کیلومتری شهر با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد خودروی سواری تیبا بعد از انحراف از مسیر اصلی واژگون شده است. بررسی‌های بیشتر نشان داد یکی از سرنشینان به نام ملیکا محمدی23 ساله که عضو تیم ملی بانوان بود به دلیل شدت جراحت جانش را از دست داده است. همچنین معلوم شد دو دختر دیگر به نام‌های بهناز طاهرخانی 28 ساله و زهرا خواجویی ۲۴ ساله مجروح شده‌اند. راننده خودرو هم که مردی جوان بود دچار جراحت شده بود که هر سه مجروح حادثه راهی بیمارستان پاستور بم شدند. ملیکا محمدی، بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی عضو تیم خاتون بم بودند که دچار حادثه شدند.

سروان نعیم مفلحی، رئیس پلیس راه بم هم علت حادثه را بی توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و سرعت غیرمجاز خودرو اعلام کرد.وی گفت محلی که حادثه در آن اتفاق افتاد منطقه مسکونی و از نقاط حادثه خیز است و در حال احداث یک میدان به صورت بیضی شکل هستیم.ملیکا محمدی، بازیکن تیم ملی بانوان، بازیکن تیم فوتبال خاتون بود که دوران کودکی و نوجوانی‌اش را به همراه خانواده در آمریکا سپری کرد.او فوتبالش را در آن کشور شروع کرد تا این که در سن 15 سالگی به تیم ملی دعوت شد و برای تیم‌های سپاهان و خاتون بم بازی کرد.