کد خبر : 132946 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۴ - 18:01
فرار پسر ناخلف پس از قتل پدر خوانده «حوادث امروز»پسر معتادی پس از قتل پدر خوانده و زخمی کردن مادرش فرار کرد . ماموران پلیس تهران قاتل را تحت تعقیب قرار دادند . «حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز»پسر معتادی پس از قتل پدر خوانده و زخمی کردن مادرش فرار کرد . مأموران پلیس تهران قاتل را تحت تعقیب قرار دادند . «حوادث امروز» گزارش میدهد.

بامداد روز شنبه دوم دی ماه مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در یکی از بیمارستان‌ها با خبر و راهی محل شدند . کارآگاهان جنایی در بیمارستان با جسد خونی مرد 72 ساله‌ای به نام رحمت روبه‌رو شدند که با چند ضربه چاقو به قتل رسیده بود . بررسی‌ها نشان داد مقتول همراه همسر دوم و فرزند خوانده 32 ساله اش به نام ستار در آپارتمان مسکونی در منطقه خاور شهر زندگی می‌کرده که در درگیر با ستار به قتل رسیده است .همچنین مشخص شد ستار در این حادثه مادرش را هم زخمی کرده و الان او در بیمارستان تحت درمان قرار دارد .بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به سراغ زن زخمی رفتند و از او تحقیق کردند .وی در توضیح حادثه به مأموران گفت : « رحمت 6 سال قبل همسر اولش را طلاق داد و مرا به عقد خودش در آورد . از آن زمان به بعد من و پسرم همراه رحمت زندگی می‌کردیم . پسرم معتاد بود و مشکل روحی و روانی هم داشت . از طرفی رحمت خیلی وسواس بود و همیشه با پسرم به خاطر تمیزی خانه با هم مشاجره لفظی داشتند . مثلا ستار شام می‌خورد و سفره را جمع نمی‌کرد و یا اینکه جوراب یا لباس هایش را داخل خانه رها می‌کرد و رحمت هم به او گیر می‌داد . »وی ادامه داد : « شب حادثه آنها با هم دوباره درگیر شدند که ناگهان پسرم چاقویی برداشت و به جان شوهرم افتاد و سه ضربه به او زد . من و با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و ستار مرا هم با چاقو زخمی و فرار کرد . »

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران در تلاشند تا قاتل فراری را بازداشت کنند .