کد خبر : 132960 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۶ - 06:06
بازداشت شرور قاتل پس از فرار سه ماهه «حوادث امروز» شرور سطح یک تهران که چندی قبل در جریان درگیری برسر بنزین زدن، کارمند پمپ بنزین را به قتل رسانده بود سرانجام به دام افتاد . یکی از همدستان هنگام خروج غیرقانونی از مرز ترکیه با شلیک پلیس ترکیه جان باخت اما برادرش به ترکیه گریخت .«حوادث امروز» گزارش می دهد

«حوادث امروز» شرور سطح یک تهران که چندی قبل در جریان درگیری برسر بنزین زدن، کارمند پمپ بنزین را به قتل رسانده بود سرانجام به دام افتاد . یکی از همدستان هنگام خروج غیرقانونی از مرز ترکیه با شلیک پلیس ترکیه جان باخت اما برادرش به ترکیه گریخت .«حوادث امروز» گزارش می‌دهد

روز سه شنبه چهارم مهر امسال به مأموران پلیس تهران خبر درگیری خونینی در پمپ بنزین خزانه گزارش شد و راهی محل شدند .

مأموران کلانتری 160 خزانه در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل سه پسر جوان با کارمند پمپ بنزین درگیر شده و او را با ضربات چاقو زخمی کرده و با خودروی پژو 206 از محل گریخته‌اند .

تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت که تیم پزشکی اعلام کرد مرد جوان بر اثر شدت خونریز فوت کرده است . بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

شرور سابقه دار

بررسی دوربین های مداربسته نشان داد سه پسر شرور که دختر جوانی هم همراهشان است با کارمند پمپ بنزین درگیر می‌شوند و او را با چاقو می‌زنند . مأموران پلیس در بررسی های بعدی هویت عاملان قتل را شناسایی کردند که مشخص شد راننده خودرو به نام منصور فلافل از اوباش سطح یک تهران است که علاوه بر درگیری و شرارت سابقه تجاوز هم در پرونده اش ثبت شده است . همچنین مأموران هویت دو متهم دیگر را هم به نام های کامیار برادر ناتنی منصور و بهنام دوست وی شناسایی کردند .

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید کامیار و بهنام برای فرار به مرز ترکیه رفته‌اند که هنگام خروج از مرز بهنام از سوی مأموران پلیس ترکیه هدف قرار گرفته و کشته شده است اما کامیار موفق به فرار شده است .

بررسی‌ها حکایت از آن داشت پدر و مادر منصور و کامیار از قاچاقچیان سابقه داری هستند که از افغانستان مواد مخدر به ترکیه ترانزیت می‌کنند و الان هم در یکی از شهرهای ترکیه ساکن هستند .

در تحقیقات بعدی مشخص شد منصور فلافل و دختر مورد علاقه اش هم آن روز به مرز رفته بودند اما وقتی متوجه می‌شوند بهنام با شلیک گلوله کشته شده از ترس دوباره به تهران بر می‌گردند و پس از آن منصور به افغانستان می‌گریزد .

بازداشت متهم اصلی

با بدست آمدن این اطلاعات مأموران تلاش زیادی برای دستگیری متهم آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل فهمیدند منصور از افغانستان به تهران برگشته است . بنابراین مأموران مخفیگاهش را شناسایی و او را بازداشت کردند .

متهم در بازجویی‌ها به قتل کارمند پمپ بنزین با همدستی برادر ناتنی و ودوستش اعتراف کرد و رد توضیح ماجرا گفت : « آن روز همراه دختر مورد علاقه‌ام بودم و برای بنزین زدن به پمپ بنزین رفتم اما کارت سوخت نداشتم . به برادرم زنگ زدم و خواستم برای من کارت سوخت بیاورد . او همراه دوستمان بهنام آمد اما کارت سوخت نیاورده بود . آنها مست بودند و کارت سوخت پیرمردی را که در حال بنزین زدن بود برداشتند که کارمند پمپ بنزین به ما اعتراض کرد و برادرم و بهنام با اودرگیر شدند . من هم به کمک آنها رفتم و در درگیری نمی‌دانم چاقوی چه کسی باعث مرگ مقتول شد . »

فرار

وی ادامه داد : « پس از حادثه فرار کردیم تا اینکه به ما خبر دادند کارمند پمپ بنزین فوت کرده است و بعد از ترس تصمیم گرفتیم به ترکیه فرار کنیم تا از آنجا با کمک پدر و مادرمان از خانواده مقتول رضایت بگیریم . وقتی به مرز رفتیم مأموران پلیس ترکیه بهنام را زدند و کامیار هم موفق به فرار شد اما من و دختر مورد علاقه‌ام از ترس به تهران برگشتیم . در تهران پلیس در تعقیب من بود و بعد به افغانستان پیش دوستان پدرم رفتم اما در افغانستان قاچاقچیان مرا قال گذاشتند و وقتی پول هایم تمام شد دوباره به ایران برگشتم و حتی چند باری هم به مرز ترکیه رفتم تا پیش پدر و مادرم بروم اما موفق نشدم تا اینکه دستگیر شدم . »

متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت . همزمان با ادامه تحقیقات پلیس در تلاش است تا همدست فراری او را در کشور ترکیه بازداشت و به ایران بازگرداند .