کد خبر : 133007 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - 06:05
قاتل وکیل شاهرودی به مرگ محکوم شد «حوادث امروز»عامل قتل وکیل شاهرودی که مقابل چشمان همسر و فرزند خردسالش با شلیک گلوله به قتل رسیده بود به قصاص وهمدستان وی به حبس محکوم شدند.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»عامل قتل وکیل شاهرودی که مقابل چشمان همسر و فرزند خردسالش با شلیک گلوله به قتل رسیده بود به قصاص وهمدستان وی به حبس محکوم شدند.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

17 مرداد ماه سال قبل بود که حادثه تیراندازی در یکی از محله‌های شهرستان شاهرود اتفاق افتاد. بررسی‌های پلیس بعد از حضور در محل نشان داد در جریان تیراندازی افراد ناشناس مردی به نام محمودرضا جعفرآقایی که از وکلای دادگستری بود هدف شلیک گلوله قرار گرفته و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته است. همسرش به پلیس گفت شوهرم در حال پیاده شدن از خودروی شخصی بود و من و پسر پنج ساله‌مان منتظر او بودیم که حادثه خونین اتفاق افتاد. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات پلیس برای بازداشت عامل یا عاملان حادثه به جریان افتادتا این که مأموران موفق شدند متهمان را بازداشت کنند. عامل اصلی قتل گفت که در جریان اختلاف مالی که با وکیل دادگستری داشت با همدستی دوستانش حادثه خونین را رقم زده است. با کامل شدن تحقیقات متهم اصلی به اتهام مباشرت و همدستان وی به اتهام معاونت در قتل در شبعه دوم دادگاه کیفری یک استان محاکمه شدند. محمد جعفر عبدالهی،رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: عامل اصلی قتل به قصاص و شش همدست وی به حبس‌های طولانی محکوم شده‌اند.