کد خبر : 133163 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - 14:37
سکانس تازه در پرونده مهرجویی «حوادث امروز»پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر فردا در دادگاه کیفری یک استان البرز بررسی می‌شود.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر فردا در دادگاه کیفری یک استان البرز بررسی می‌شود.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

داریوش مهرجویی، کارگردان فقید و همسرش وحیده محمدی‌فر شامگاه 22 مهرماه امسال در ویلای شخصی‌شان در محمدشهر کرج به قتل رسیدند. شب حادثه دخترشان پلیس را از ماجرا با خبر کرد. اولین بررسی‌ها نشان داد زوج هنرمند به طرز دلخراشی به قتل رسیده‌اند. به دلیل حساسیت پرونده و همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی، تیم‌های قضائی و پلیسی در محل حاضر شده و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل به جریان افتاد. چهار روز بعد از حادثه چهار نفر از اتباع به اتهام قتل بازداشت شدند. آن‌ها در بازجویی‌ها اعتراف کردند به خاطر طلب پولشان مرتکب جنایت خونین شده‌اند. با کامل شدن بررسی‌ها بازپرس متهمان را مجرم شناخت و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری‌یک استان البرز فرستاده شد. متهمان صبح فردا پای میزمحاکمه حاضر می‌شوند