کد خبر : 133221 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۴ - 06:05
قتل مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد «حوادث امروز» سارق معتاد که با کمک یک شهروند برای ترک به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده بود براثر ضرب و جرح یکی از کارکنان به قتل رسید.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» سارق معتاد که با کمک یک شهروند برای ترک به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده بود براثر ضرب و جرح یکی از کارکنان به قتل رسید.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سردار علی‌ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل کارکنان یکی از بیمارستان‌های شرق تهران پلیس را از مرگ مشکوک مردی 40 ساله با خبر کردند. در ادامه ارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بیمارستان حاضر شده و در این باره تحقیق کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مرد میانسال که فریدون نام داشت با کمک کارکنان یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد به بیمارستان منتقل شده است و به دلیل وخامت حالش فوت شده است. تن‌پیمایی جسد هم نشان می‌داد که مرد فوت شده با اصابت جسم سخت مصدوم شده بود.بعد از آن بود که جسد به دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بشتری در این باره صورت گرفت.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها برادر فریدون شده مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت ما اهل شهری در جنوب کشور هستیم. چند ماه قبل بود که برادرم راهی تهران شد. از آن زمان از او خبری نداشتیم تا این که چند روز قبل مردی تماس گرفت و گفت که از یک کمپ ترک‌اعتیاد تماس می‌گیرد. او مدعی شد برادرم از مدتی قبل در آن کمپ بستری بوده و به دلیل عارضه قلبی که برایش ایجاد شده بود به بیمارستان منتقل شده و در آن جا فوت شده است. او گفت که برادرش در تهران تنها بود و نمی‌داند چه کسی او را به کمپ منتقل کرده بود.

تحقیق از مدیرکمپ

بعد از به دست آمدن این اطلاعات تحقیقات وارد مرحله‌ای تازه‌ای شد و مأموران پلیس از مدیر کمپ تحقیق کردند. او گفت که مدتی قبل مردی ناشناس فریدون را در حالی که آثار ضرب و جرح روی نقاط مختلف بدنش دیده می‌شد به کمپ منتقل کرد. آن مرد فریدون را در حالی که دست و پایش را بسته و او را پشت موتورسیلکتش انداخته بود به کمپ آورد. موتورسوار گفته بود که فریدون گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده و او هم توانسته او را دنبال کرده و گرفتارش کند. او وقتی فهمیده بود فریدون به خاطر اعتیاد سرقت می‌کند از سر خیرخواهی او را به کمپ رسانده بود.

بازجویی از موتورسوار

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مرد موتورسوار م شناسایی و مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت که فریدون گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده بود. بعد از سرقت هم توانسته بود او را دستگیر کند اما وقتی متوجه شده بود فریدون به مصرف مواد اعتیاد دارد وی را به کمپ منتقل کرده بود. موتورسوار ادعای مسئولان کمپ را که مدعی شده بودند فریدون هنگام انتقال به کمپ دچار ضرب و جرح شده بود را انکار کرد و گفت هیچ آسیبی به او نرسانده بود.

تحقیقات برای شناسایی عامل حادثه این بار با بازجویی ‌های جداگانه از هفت نفر از کارکنان کمپ ادامه پیدا کرد. همه آن‌ها در جریان تحقیقات گفتند که فریدون در مدت چهار روزی که در کمپ بستری بود به شدت ناسازگاری می‌کرد و برای کارکنان کمپ ایجاد مزاحمت می‌کرد. آن‌ها گفتندکه فریدون خیلی بی‌نظم بود و به خاطر رفتارهای بدش از سوی یکی از کارکنان کمپ مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

تحقیق از ضارب

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که ضارب مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت وقتی فریدون وارد کمپ شد برای دیگران ایجاد زحمت می‌کرد.فریدون به هشدارهای مسئولان کمپ توج نمیکرد و مدام در کمپ خرابکاری می‌کرد. متهم در شرح حادثه هم گفت: آن روز به خاطر رفتارهایش از دست او عصبانی شدم و او را مورد ضرب و جرح قرار دادم که حالش بد شد و او را به بیمارستان منتقل کردیم. بعد هم متوجه شدیم که فوت شده است.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت که ضارب و فردی که مقتول را به کمپ منتقل کرده‌اند در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.