کد خبر : 133245 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۵ - 10:25
قتل زن جوان با شلیک قاچاقچی «حوادث امروز»مرد قاچاقچی وقتی موفق نشد محموله شیشه را ازمرد جوان بگیرد، نامزد او را با شلیک گلوله کشت.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز»مرد قاچاقچی وقتی موفق نشد محموله شیشه را ازمرد جوان بگیرد، نامزد او را با شلیک گلوله کشت.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه سوم بهمن امسال یکی از مأموران کلانتری تهران‌نو در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از قتل زنی ۲۲ ساله‌ در بیمارستان خبر داد. با دستور قضائی تیمی از مأموران اداره‌دهم پلیس آگاهی تهران به بیمارستان اعزام و متوجه شدند این زن براثر اصابت شلیک گلوله به کتفش مصدوم و در ادامه فوت کرده و نامزدش که او را به بیمارستان رسانده مدعی شده یک قاچاقچی او را به قتل رسانده است. ‌نامزد این زن بازداشت و در جریان تحقیقات پلیسی گفت: چهارسال قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم و طلاق گرفتیم. ۹ ماه قبل با مقتول آشنا شدم و نامزد کردیم. وضع مالی‌ام خوب نبود که در یک مهمانی با یک قاچاقچی آشنا شدم و قرار شد با او کار کنم. سه ماه قبل او به من یک یخدان داد و گفت که در آن اوکالیپتوس‌ است. خواست که آن را به مردی که سفارش داده بود، برسانم که قبول کردم و آن را به مقصد رساندم و در برابر آن ۴۰ میلیون تومان گرفتم. مرد قاچاقچی بعد از چند روز دوباره سراغم آمد و گفت که داخل یخدان شیشه بوده اما خریدار زاج تحویل گرفته است. فکر می‌کرد من مواد را جا‌به‌جا‌کرده‌ام. شب حادثه وقتی به خانه آمدم، متوجه شدم مرد قاچاقچی به مقابل خانه‌مان آمده و مادر و پسرم را به مرگ تهدید کرده‌است.مرد جوان ادامه داد: با نامزدم سوار خودرو شدیم و در حوالی تهران‌نو قاچاقچی را یافتیم. با دیدن ما شروع به تیراندازی کرد. نامزدم در حال فیلم‌برداری از قاچاقچی بود که گلوله‌ای به او اصابت کرد. سریع او را به بیمارستان رساندم اما جان باخت. امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت: این مرد در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای دستگیری قاچاقچی فراری ادامه دارد.