کد خبر : 133270 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۸ - 14:11
راز جنایت با تصادف برملا شد «حوادث امروز» ارتباط پنهانی زن و مرد خیانتکار که به ارتکاب قتل شوهر زن منجر شده بود با تصادف ساختگی بر ملا شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» ارتباط پنهانی زن و مرد خیانتکار که به ارتکاب قتل شوهر زن منجر شده بود با تصادف ساختگی بر ملا شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ "فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: خرداد ماه امسال بود که مأموران پلیس از حادثه رانندگی در حاشیه شهر با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد سوار پراید به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و بعد از واژگونی آتش گرفته است.همزمان با خاموش کردن آتش معلوم شد راننده هم میان شعله‌های آتش سوخته است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای شناسایی هویت جسد به جریان افتاد. مأموران پلیس با بررسی مشخصات خودرو احتمال دادند جسد متعلق به مالک 38 ساله آن باشد. بعد از آن بود که خانواده وی در پزشکی قانونی حاضر شده و هویت او را شناسایی کردند.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها بود که بررسی کارشناسی صحنه تصادف نشان داد که سانحه ساختگی بوده است.بعد از آن بود که مأموران احتمال دادند مرد 38 ساله در جریان تصادف ساختگی به کام مرگ رفته باشد. با کامل شدن تحقیقات در این باره گزارش پزشکی قانونی هم نشان داد که مرد 38 ساله به دلیل فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده و سپس جسدش داخل سواری پراید با تصادف ساختگی به آتش کشیده شده است بنابراین پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد. کارآگاهان پلیس در اولین گام متوجه شدند مقتول از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته است بنابراین زن26 ساله به عنوان مظنون مورد تحقیق قرار گرفت. زن جوان ابتدا گفت که از ماجرا خبر ندارد اما در تحقیقات فنی به همدستی در قتل اعتراف کرد. او گفت مدتی قبل بود که با شوهرم اختلاف داشتم. در جریان همین اختلاف‌ها بود که با مردی 40 ساله آشنا شدم و درباره مشکلات خانوادگی‌ام با او حرف زدم. مدتی که از ارتباط ما گذشت تصمیم به قتل شوهرم گرفتیم. مطابق نقشه ابتدا شوهرم را به قتل رساندیم و بعد جسدش را داخل سواری پراید گذاشته و با تصادف ساختگی خودرو را به همراه جسد آتش زدیم . با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار پلیس گذاشت مأموران همدست وی را هم بازداشت کردند. متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و تحقیقات بیشتر از آن‌ها جریان دارد.