کد خبر : 133271 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۸ - 14:14
گوشی تلفن دزد در محل جاماند! «حوادث امروز» ماموران پلیس آگاهی تهران با بررسی گوشی تلفن همراه سارقی که در محل سرقت جا مانده بود متهم را که از مجرمان سابقه‌دار بود بازداشت کردند.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز» مأموران پلیس آگاهی تهران با بررسی گوشی تلفن همراه سارقی که در محل سرقت جا مانده بود متهم را که از مجرمان سابقه‌دار بود بازداشت کردند.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گزارش سرقت اعلام شد. شاکی به مأموران پلیس گفت که لوازم داخل خودرواش که کنار خیابان پارک بود سرقت شده است. او همچنین گفت بعد از این که سوار خودرو شدم دیدم که یک گوشی تلفن همراه داخل خودرو افتاده استکه احتمال می‌دهم متعلق به سارق باشد. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند و متوجه شدند تلفن همراه جا مانده متعلق به یکی از مجرمان حرفه‌ای که مخفیگاه وی شناسایی و بازداشت شد. متهم در بازجویی‌ها چاره‌ای جز سرقت نداشت به 100 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و گفت که اموال سرقت شده را به دو مالخر می‌فروخته است. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت دو مالخر شناسایی و بازداشت شدند. تحقیقات برای کشف جرایم بیشتر متهمان جریان دارد.