کد خبر : 133325 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - 18:27
4 کشته و زخمی در تصادف هولناک کامیون با پراید «حوادث امروز»برخورد کامیون با خودرو سواری پراید در جاده انار به شهربابک طی شبانگاه یکشنبه، جان یکی از سرنشینان این ۲ خودرو را گرفت و منجر به مصدومیت سه سرنشین دیگر شد.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز»برخورد کامیون با خودرو سواری پراید در جاده انار به شهربابک طی شبانگاه یکشنبه، جان یکی از سرنشینان این ۲ خودرو را گرفت و منجر به مصدومیت سه سرنشین دیگر شد.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر کرمان، اورژانس جاده‌ای منطقه جوزم از توابع شهربابک به محض اطلاع از برخورد کامیون با پراید در جاده انار به شهربابک، عازم محل حادثه شد.

بر پایه این گزارش، امدادرسانی به مصدومان حادثه برخورد کامیون با پراید ساعت ۲۱:۵۶ و در کیلومتر ۳۰ جاده انار به شهربابک آغاز شد و ساعت ۴۰ دقیقه بامداد به پایان رسیده است.

در پی برخورد یک دستگاه کامیون با یک خودرو سواری پراید که منجر به واژگونی کامیون شد، بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند که پس از چند ساعت عملیات در نهایت پیکر فرد جان باخته بیرون کشیده و به عوامل مربوطه تحویل داده شد.