کد خبر : 153371 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - 10:03
قاتل رییس کانون مداحان برادرزنش بود «حوادث امروز»برادرزن عصبانی با شلیک پنج گلوله رئیس خانه مداحان شاهین‌شهر اصفهان را به قتل رساند.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»برادرزن عصبانی با شلیک پنج گلوله رئیس خانه مداحان شاهین‌شهر اصفهان را به قتل رساند.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

صبح روز یکشنبه، اهالی محله گلدیس شاهین‌شهر هنگام تردد در خیابان پرستار با خودرویی که به صورت عجیبی در کنار خیابان پارک شده بود روبه‌رو شدند. یکی از اهالی برای بررسی به سمت خودرو رفت و با جسد غرق درخون مرد میانسالی روبه‌رو شد. با اعلام موضوع به پلیس، بلافاصله مأموران پلیس درمحل حاضرشده و با دستور بازپرس جنایی تحقیقات درمورد این جنایت را آغاز کردند. بررسی اولیه نشان می‌داد پنج گلوله به سمت خودرو شلیک شده که سه گلوله به مرد میانسال برخورد کرده و جانش راگرفته است. پزشکی‌قانونی با بررسی جسد اعلام کرد قتل اواخر شب گذشته انجام شده و چند ساعتی از مرگ مرد میانسال می‌گذرد. در ادامه با بررسی خودرو و کارت‌های همراه جسد،هویت او به نام رسول ۵۰ساله شناسایی ومشخص شدمقتول رئیس خانه مداحان شاهین‌شهر و میمه اصفهان است.‌با دستور انتقال جسد از صحنه جنایت، تیم ویژه‌ای ازنیروهای پلیسی و امنیتی مأمور رمزگشایی ازقتل شدند. تحقیقات اولیه از خانواده مقتول آغاز و مشخص شد اوچند سالی است با خانواده همسرش اختلاف دارد.با به‌دست آمدن این سرنخ، تحقیقات روی خانواده همسر او متمرکز و رد‌پای برادر‌زن مقتول درصحنه جنایت به‌دست آمد. با کشف این موضوع و با گذشت ۱۲ساعت ازآغاز تحقیقات، برادر زن مقتول دستگیر شد. ‌با دستگیری مرد جوان تحقیقات ازاو آغاز و درهمان بازجویی اولیه به قتل داماد خانواده اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که با دامادمان اختلاف داشتیم. باخریدن اسلحه نقشه قتل او را کشیدم و شنبه‌شب سرراهش کمین کردم. وقتی آمد، خیابان خلوت بود. جلو آمدم و اجازه ندادم از خودرو پیاده شود و چند گلوله به سمتش شلیک کرده و فرار کردم.
با اعترافات برادرزن داماد‌کش، او برای انجام تحقیقات بیشتر راهی بازداشتگاه شد. فرماندار شاهین‌شهر با تأیید خبر دستگیری قاتل گفت: نیروهای امنیتی و پلیس در کمتر از ۱۲ساعت توانستند عامل قتل را دستگیر کنند. این جنایت به علت اختلافات خانوادگی رخ داده بود‌.