کد خبر : 153418 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - 08:54
گروگانگیری مسلحانه برای رفع اختلاف ملکی «حوادث امروز» مردی که در جریان اختلاف مالی پیرمرد 80 ساله و دو پسر میانسالش را به گروگان گرفته بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مردی که در جریان اختلاف مالی پیرمرد 80 ساله و دو پسر میانسالش را به گروگان گرفته بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.
سرهنگ "فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز گفت: صبح روز 26 بهمن ماه مأموران پلیس از حادثه آدم ربایی در شهرک رکن آباد با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌های نشان داد مردی حدودا 25 ساله در حالی که مسلح به اسلحه بود وارد خانه پیرمردی 80 ساله شده و دو پسر 40 و 45 ساله او را به گروگان گرفته است. بررسی‌ها نشان داد مرد آدم ربا همراه گروگان‌های خود سواری خودروی پژو پارس شده که راننده مقابل خانه منتظر او بوده است.
به گزارش «حوادث امروز» همزمان با مطرح شدن شکایت مأموران پلیس در این باره تحقیق کرده و یک ساعت بعد موفق شدند مخفگیاه آدم‌ربایان را شناسایی کنند. همزمان با حضور پلیس در محل مأموران موفق شدند گروگان‌ها را در سلامت کامل آزاد و راننده پرشیا را هم بازداشت کنند. بررسی‌های اولیه نشان داد که حادثه گروگانگیری در جریان اختلاف ملکی رقم خورده است. تحقیقات برای بازداشت متهم اصلی در جریان است.