کد خبر : 153429 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - 16:20
عامل قتل خانوادگی فاریاب در عملیات دستگیری اش کشته شد «حوادث امروز» پسر خشمگین صبح روز گذشته پس از قتل 12 عضو خانواده‌اش در یکی از روستاهای شهرستان فاریاب استان کرمان با شلیک پلیس به کام مرگ رفت.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» پسر خشمگین صبح روز گذشته پس از قتل 12 عضو خانواده‌اش در یکی از روستاهای شهرستان فاریاب استان کرمان با شلیک پلیس به کام مرگ رفت.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

ساعت 4:30بامداد روز گذشته اهالی روستای مزرعه شهرستان فاریاب در استان کرمان با شنیدن صدای تیراندازی پیاپی از خانه بیرون دویدند. بررسی‌ها نشان داد حادثه تیراندازی در یکی از خانه‌های محل اتفاق افتاده است. آن‌ها وقتی خود را به خانه مورد نظر دیدند با دیدن پسر30 ساله خانواده که با اسلحه کلاشنیکف در حال فرار بود او را تعقیب کردند اما مرد مسلح با زخمی کردن سه نفر از آن‌ها از محل متواری شد. با حضور پلیس مشخص شد مرد مسلح 12 عضو خانواده از جمله پدر و خانواده‌ همسر دوم پدرش را با شلیک گلوله هدف قرار داده و به کام مرگ کشانده است. با حضور تیم‌های امداد مجروحان حادثه به بیمارستان و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیر متهم به جریان افتاد. کارآگاهان پلیس خیلی زود موفق شدند مخفیگاه متهم را در روستای مهروئیه شهرستان فاریاب شناسایی کنند. متهم وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید شروع به تیرندازی کرد که با شلیک پلیس به کام مرگ رفت. در بررسی‌های بعد معلوم شد متهم 30 ساله در حالی که مسلح به اسلحه کلاشینکف بوده از خانه‌شان خارج شده و وارد خانه همسایه که خانواده همسر دومش در آن زندگی می‌کردند شده و حادثه مرگبار را رقم زده است. قربانیان حادثه از دو تا 50 سال سن داشتند.

سردارناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان گفت تحقیقات بیشتر پلیس در این باره جریان دارد.

سبزوار.نیشابور.تصادف.اتوبوس.کامیون.خودرو.اورژانس.بیمارستان