کد خبر : 153451 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - 09:33
پاکبان پل نیایش چگونه جان باخت؟ «حوادث امروز» مردی که به اتهام قتل پاکبان شهرداری تحت تعقیب قرار داشت پس از دستگیری مدعی شد تصور می‌کرده مقتول در حال سرقت پرچم است، برای همین او را از روی پل به پایین انداخته است. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مردی که به اتهام قتل پاکبان شهرداری تحت تعقیب قرار داشت پس از دستگیری مدعی شد تصور می‌کرده مقتول در حال سرقت پرچم است، برای همین او را از روی پل به پایین انداخته است. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.
بامداد روز جمعه، ۲۰ بهمن‌ماه مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مردی حدوداً ۲۰ ساله در بزرگراه نیایش باخبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده از روگذر بزرگراه به پایین سقوط و چند خودروی عبوری هم از روی او عبور کرده‌اند و به دلیل شدت جراحت جانش را از دست داده است. یکی از شاهدان گفت: ما پیمانکار شهرداری هستیم، در حال نظافت بودیم که یک خودروی پژوپارس مشکی توقف کرد. راننده از پشت فرمان پیاده شد و به سمت همکارمان رفت و بدون هیچ حرفی او را از بالای پل به پایین پرت و فرار کرد. او قبل از فرار تهدید کرد که اگر او را تعقیب کنیم ما را هم به دنبال همکارمان می‌فرستد که ترسیدیم و به پلیس خبر دادیم. همزمان با حضور بازپرس در محل و انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این باره به جریان افتاد.
بزاساس گزارش «حوادث امروز» مردی که به اتهام قتل پاکبان شهرداری تحت تعقیب قرار داشت پس از دستگیری مدعی شد تصور می‌کرده مقتول در حال سرقت پرچم است، برای همین او را از روی پل به پایین انداخته است. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.
مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته، راننده را شناسایی و او را بازداشت کردند. متهم روز گذشته وقتی مقابل قاضی قرار گرفت، مدعی شد قصد قتل نداشته است. او گفت: من لیسانس دارم و در کار ساخت‌و‌ساز هستم. شب حادثه در حال رفتن به خانه بودم که یک نفر در حال پایین کشیدن پرچم نصب شده برای ۲۲ بهمن بود. فکر کردم می‌خواهد به پرچم بی‌احترامی کند برای همین همانجا به پلیس زنگ زدم و ماجرا را گزارش دادم، اما نتوانستم منتظر رسیدن پلیس بمانم، برای همین از خودرو پیاده شدم و یکی از آن‌ها را از روی پل به پایین انداختم. متهم در ادامه افزود: بعد از حادثه متوجه شدم آن مرد دزد نبوده بلکه رفتگر شهرداری و در حال نظافت بوده که از کارم پشیمان شدم. تحقیقات بیشتر از متهم جریان دارد.