کد خبر : 153493 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۳ - 13:12
فوری: دنی آلوز به چهار سال و شش ماه حبس محکوم شد «حوادث امروز»دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، به اتهام تجاوز امروز به چهار سال و نیم حبس محکوم شد.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز»دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، به اتهام تجاوز امروز به چهار سال و نیم حبس محکوم شد.«حوادث امروز» به نقل از ورزش سه گزارش میدهد.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش آخرین جلسه دادگاه دنی آلوز به اتهام تجاوز برگزار شد. ستاره برزیلی متهم است در ژانویه سال گذشته به یک زن در باشگاهی شبانه دربارسلونا تجاوز کرده و به این اتهام 13 ماه است که زندانی شده اما او خودش اصرار بر بی گناهی داشت.

سه جلسه دادگاه برگزار شد و دو طرف اظهارات خود را مطرح کردند. وکیل آلوز درخواست آزادی موقت او را داده بود که به دلیل ترس از فرار او در نهایت قاضی مخالفت کرد.

طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، قرار بود فردا حکم نهایی اعلام شود و مشخص می‌شود آلوز محکوم شده یا خیر.

به گزارش «حوادث امروز» این حکم دقایقی پیش اعلام شد و بر این اساس ستاره برزیلی به اتهام تجاوز محکوم شد و باید چهار سال ونیم حبس را پشت سر بگذارد. آلوز امید داشت بتواند در دادگاه و با دفغعیات خود تبرئه شود اما این اتفاق رخ نداد تا بیش از گذشته افسرده شود. در هفته های اخیر شایعاتی در مورد احتمال خودکشی او نیز منتشر شده بود و به همین دلیل تحت مراقبت دائمی قرار دارد.