کد خبر : 153512 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۵ - 12:17
قتل دخترخاله با چاقو دسته زرد «حوادث امروز»مردی که بعد از شش سال نتوانسته بود با دخترخاله‌اش ازدواج کند او را به قتل رساند.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»مردی که بعد از شش سال نتوانسته بود با دخترخاله‌اش ازدواج کند او را به قتل رساند.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

این مرد ۲۷ساله مظنون به قتل نامزد ۲۲ساله‌اش در شامگاه بیست‌وپنجم بهمن امسال در یکی از محله‌های تهران بود. او که زخمی بود بعد از یک هفته از بیمارستان مرخص شده و دیروز به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل گردید و در اظهاراتش گفت: من به دخترخاله‌ام علاقه داشتم و شش سال قبل نامزد کردیم اما خانواده‌اش و پدربزرگ او می‌گفتند باید اول برادرش ازدواج کند. از طرفی مدام افرادی از اقوام فوت می‌کردند و تا سالگرد آنها مراسم به عقب می‌افتاد. همین مشکلات باعث اختلاف و شکاف میان من و نامزدم شده بود، حتی می‌گفت جدا شویم. برای تهدید او یک چاقوی دسته زرد آشپزخانه خریدم و پراید دوستم را امانت گرفتم و نامزدم را سوار کردم و بیرون رفتیم.

به گزارش «حوادث امروز»وی افزود: خودرو را زیر پل استخر متوقف کردم. دو صندلی را عقب‌تر دادم. با هم دعوای‌مان شد و در ادامه دو ضربه با چاقو به وی زدم. می‌گفت باید جدا شویم اما من نمی‌خواستم آبروی‌مان برود. گفت اگر می‌خواهی عشقت را ثابت کنی خودت را هم بکش که دو ضربه به خودم و سه ضربه دیگر به او زدم. با تلفن لوکیشن را برای برادرم فرستادم که بیاید و جسد هردوی‌مان را ببرد اما نامزدم فوت کرد و من زنده ماندم.