کد خبر : 153650 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - 19:44
قتل بر سر قیمت جگر «حوادث امروز» مرد جوانی که برای خوردن جگر به جگرکی در لواسان رفته بود در جریان درگیری بر سر قیمت صاحب جگر فروشی را به قتل رساند.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مرد جوانی که برای خوردن جگر به جگرکی در لواسان رفته بود در جریان درگیری بر سر قیمت صاحب جگر فروشی را به قتل رساند.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

به گزارش جوان، بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، مأموران پلیس از درگیری خونین دو مرد در یکی از خیابان های لواسان با خبر و راهی محل شدند .

مأموران پلیس درمحل حادثه با جسد مردی حدودا 38 ساله روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود . بدین ترتیب با اعلام خبر قتل مرد جوان بازپرس ویزه قتل دادسرای امور جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در محل آغاز کردند .

تحقیقات مأموران حکایت از آن داشت مقتول در درگیری با صاحب جگرفروشی به قتل رسیده است .

گفته های شاهدان نشان می‌داد مقتول برای خوردن جگر به مغازه جگر فروشی می‌رود اما به خاطر قیمت با صاحب مغازه درگیری خونینی را رقم می‌زند . بدین ترتیب با بدست آمدن این اطلاعات مأموران قاتل را تحت تعقیب قرار دادند و به سرعت وی را دستگیر کردند .

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به قتل اعتراف کرد و گفت : « مقتول به قیمت جگر اعتراض داشت و همین موضوع باعث درگیری ما شد و من هم عصبانی شدم و ضرباتی با چاقو به او زدم . »

تحقیقات از متهم ادامه دارد .