کد خبر : 163785 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱۰ - 12:13
قتل 2 برادر در گورستان یاسوج/ قتل با انگیزه قصاص رقم خورده است «حوادث امروز»تحقیقات پلیس یاسوج برای بازداشت مرد مسلح که دو برادر را درگورستان شهر به قتل رسانده جریان دارد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»تحقیقات پلیس یاسوج برای بازداشت مرد مسلح که دو برادر را درگورستان شهر به قتل رسانده جریان دارد.براساس تحقیقات اولیه در گذشته در یک درگیری یک فرد به قتل رسیده بود که قاتل آن به قصاص نفس محکوم و حکم آن اجرا شد و امروز بستگان قاتل اعدام شده دست به این اقدام زده و 2 نفر از بستگان مقتول گذشته را به قتل رساندند. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

حادثه تیرانداز در گورستان شرف آباد یاسوج روز پنج شنبه اتفاق افتاد. بررسی های پلیس بعد از حصور درمحل نشان داد که دو برادر در جریان تیراندازی هدف گلوله قرار گرفته و جانشان را از دست داده‌اند. همزمان با حضور بازپرس و انتقال اجساد به پزشکی قانونی بررسی های بیشتر در این باره انجام شد. تحقیقات حکایت از این داشت که حادثه مرگبار در جریان یک مراسم تشییع جنازه اتفاق افتاده است. لحظاتی قبل از حادثه و در حالی که مراسم تشییع و تدفین درجریان بود مردی مسلح به اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی به سمت دو برادر کرد و بعد از قتل آن دو از محل متواری شد.سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: که همزمان با حضور بازپرس تحقیقات پلیس برای بازداشت قاتل جریان دارد.

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تسنیم، گفت: در گذشته در یک درگیری یک فرد به قتل رسیده بود که قاتل آن به قصاص نفس محکوم و حکم آن اجرا شد و امروز بستگان قاتل اعدام شده دست به این اقدام زده و 2 نفر از بستگان مقتول گذشته را به قتل رساندند.