کد خبر : 163824 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱۵ - 13:50
زن جوان قتل شوهرش را گردن مردان غریبه انداخت «حوادث امروز»زنی که به کشتن شوهرش با چکش اعتراف کرده بود، اظهارات قبلی‌اش را پس گرفت.«حوادث امروز» به نقل از اعتماد آنلاین گزارش میدهد.

«حوادث امروز»زنی که به کشتن شوهرش با چکش اعتراف کرده بود، اظهارات قبلی‌اش را پس گرفت.«حوادث امروز» به نقل از اعتماد آنلاین گزارش میدهد.

زنی که قبلاً به کشتن شوهرش به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرده بود، این بار مدعی شد بی‌گناه است و مردان غریبه این قتل را انجام داده‌اند.

به گزارش «حوادث امروز»، متهم این پرونده که زن جوانی از اتباع کشور افغانستان است صبح روز 29 اسفند ماه سال 1402 با همسایه خود تماس گرفت و خواست به خانه‌اش سر بزند. پس از آن بود که زن همسایه با پلیس تماس گرفت و گفت: حوالی میدان خراسان سکونت دارم و زوج جوانی که هر دو افغان هستند در همسایگی ما زندگی می‌کنند. چند دقیقه قبل زن همسایه به من زنگ زد و گفت به خانه عمه‌اش رفته است اما هرچه با شوهرش تماس می‌گیرد جواب نمی‌دهد. به همین خاطر از من خواست در خانه‌اش بروم و خبر بگیرم. وقتی جلوی خانه‌شان رفتم در باز بود. شوهرش را صدا کردم؛ اما جواب نداد. برای همین هم با پلیس 110 تماس گرفتم.