کد خبر : 163827 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱۵ - 19:43
تجاوز راز شهادت مدافع امنیت را برملا کرد «حوادث امروز» یکی از عاملان شهادت پوریا احمدی شهید بسیجی مدافع امنیت به جرم تجاوز به یک دختر بازداشت شد . بسیجی شهید سال قبل در جریان آشوب های خیابانی با ضربات چاقوی اغتشاشاگران به شهادت رسید و یکی از عاملان قتل او که به جرم تجاوز به عنف دستگیر شده بود شناسایی شد . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» یکی از عاملان شهادت پوریا احمدی شهید بسیجی مدافع امنیت به جرم تجاوز به یک دختر بازداشت شد . بسیجی شهید سال قبل در جریان آشوب های خیابانی با ضربات چاقوی اغتشاشاگران به شهادت رسید و یکی از عاملان قتل او که به جرم تجاوز به عنف دستگیر شده بود شناسایی شد . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

اواخر اسفندماه سال قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید پسر جوانی به زور وارد خانه‌ای در یکی از خیابان های نبرد در جنوب تهران شده و به دختر جوانی تجاوز کرده است .

با اعلام این خبر به سرعت تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند و پسر جوان را که مردی او را در خانه بازداشت کرده بود دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند .

قهوه مسموم

مردی که از پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود در توضیح ماجرا گفت : « چند سال قبل با همسرم اختلاف پیدا کردیم و از هم جدا شدیم . همسرم قبلی هم همراه تنها فرزندم که شیما نام دارد برای ادامه زندگی پیش خانواده اش در یکی از شهرهای مرکزی رفتند . من در تهران ماندم و مدتی بعد هم ازدواج مجدد کردم . در این مدت با دخترم ارتباط داشتم و گاهی هم او از شهرستان برای دیدن من به تهران می‌آمد . چند روز قبل او به تهران آمد اما بستگان همسرم مهمان ما بودند و به همین دلیل دخترم را به خانه مادرم بردم و قرار بود چند روزی آنجا بماند و من از او سر بزنم . البته مادرم به مسافرت رفته بود و دخترم در خانه تنها بود . ساعتی قبل پیش او رفتم و می‌خواستم او را به خانه خودم ببرم که دیدم پسر جوانی در خانه مادرم است و دخترم نیز بی حال در گوشه‌ای افتاده است . پسر جوان مدعی بود خواستگار دخترم است و برای صحبت کردن پیش او آمده است . اما دخترم مخفیانه به من گفت پسر جوان او را فریب داده و پس از اینکه به او قهوه مسموم داده به او تجاوز کرده است . من هم بلافاصله به بهانه اینکه می‌خواهم تلفنی با دوستم صحبت کنم از خانه بیرون آمدم و به پلیس خبر دادم . »

اوباش خطرناک

دختر جوان هم با شکایت از پسر متجاوز به مأموران گفت : « مدتی قبل در فضای مجازی با شهروز آشنا شدم . او با چرب زبانی مرا فریب داد و مدعی شد می‌خواهد با من ازدواج کند . وقتی به تهران آمدم او را دیدم و وقتی هم او فهمید من در خانه مادر بزرگم تنها هستم پیش من آمد . چند باری او را در خیابان و پارک‌ها دیدم و تازه فهمیدم آدم خطرناکی است . چون متوجه شدم او اوباش است و حتی مرا هم تهدید کرده بود رابطه‌ام را قطع نکنم . من از ترس با او ارتباط داشتم تا اینکه روز حادثه به خانه مادر بزرگم آمد و به من قهوه مسموم خوراند و وقتی من حالم بد شد به زور به من تجاوز کرد . ساعتی بعد پدرم پیش من آمد و من هم به او گفتم شهروز مرا فریب داده و به من تجاوز کرده و خواستم از پلیس کمک بگیریم . »

قاتل مدافع امنیت

با شکایت پدر و دختر مأموران به دستور بازپرس پرونده تحقیقات خود را آغاز کردند و دریافتند شهروز از اوباش و شرورهای منطقه است . همچنین مشخص شد وی خلافکار است و حتی در شب چهارشنبه سوری هم با ساخت بمب های دست برای دیگران مزاحمت ایجاد کرده است .

متهم در بازجویی‌ها ارتباط جنسی با دختر جوان را اعتراف کرد و مدعی شد این ارتباط به عنف نبوده و با رضایت دختر جوان صورت گرفته است اما تحقیقات نشان داد وی به زور دختر جوان را آزار و اذیت کرده است . بدین ترتیب پرونده متهم از جنبه تجاوز به عنف به دادگاه یک کیفری استان تهران فرستاده شد . در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت دختر جوان دوباره به اداره پلیس رفت و این بار راز قتلی را که شهروز در اواخر تابستان سال قبل مرتکب شده بود بر ملا کرد .

وی گفت : « من در ارتباطی که با شهروز داشتم متوجه شدم او آدم خطرناکی است و کارهای خطرناکی انجام می‌دهد . مثلا شب چهارشنبه سوری بمب های دست ساز روی سر پسر بچه‌ها و حتی زنان و دختران می‌انداخت . به او می‌گفتم این کارهای خطرناک را انجام نده چون ممکن است باعث کشته شدن فردی شود یا افراد رهگذر را زخمی کند . اما او به حرفهای من توجهی نمی‌کرد و به من گفت این کارهای که خیلی مهم نیست من حتی یک مرد بسیجی را در زمان اغتشاشات در خیابان نبرد به قتل رسانده‌ام . شهروز می‌گفت در زمان اغتشاشات همراه تعدادی از اغتشاشگران با مرد بسیجی درگیر شده است و آن بسیجی را با چاقو به قتل رسانده است . من از حرفها و اعترافات او خیلی ترسیدم و روز اول از ترس حرفی نزدم اما الان تصمیم گرفتم راز این قتل را بر ملا کنم . »

با اظهارات دختر جوان مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را درباره این ادعا آغاز کردند . بررسی‌ها نشان داد شهروز یکی از عاملان قتل شهید پوریا احمدی است که در جریان اغتشاشات در خیابان های جنوب شرقی تهران به دست ارازل و اوباش به شهادت رسیده است . مأموران پلیس در بررسی پرونده شهید و گزارشات مردم و شاهدان عینی و بررسی دوربین های مداربسته دریافتند اواخر شهریور ماه سال قبل زمانی که پوریا احمدی به شهادت می‌رسد متهم در بین اغتشاشگران و افرادی که با شهید درگیر شده بودند دیده شده است . همچنین مشخص شد آن روز تعداد زیاد آشوبگر در محل حضور داشته و تعدادی هم با پوریا احمدی درگیر شده بودند و پس از اینکه او را با چاقو هدف قرار می‌دهند همه از محل فرار می‌کنند .

اظهارات متهم

براساس گزارش «حوادث امروز»بدین ترتیب با بدست آمدن این اطلاعات و مشخص شدن حضور متهم در بین عوامل شهادت پوریا احمدی شهید مدافع امنیت متهم دوباره برای تحقیق به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

متهم ابتدا در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کرد اما وقتی متوجه شد دوربین‌ها چهره او را در زمان حادثه در بین افرادی که با شهید درگیر شده‌اند گرفته‌اند و شاهدان هم او را شناسایی کرده‌اند قتل را انکار کرد اما مدعی شد در زمان اغتشاشات در محل حضور داشته است .

وی در ادعایی گفت : « من در زمان اغتشاشات در خیابان های شرقی تهران حضور داشتم و زمانی هم که پوریا احمد برای برقراری امنیت به خیابان آمده بود من آنجا بودم و همراه تعداد زیادی از آشوبگران با وی درگیر شدیم اما من به او چاقو نزدم و نمی‌دانم چه کسی به او چاقو زد .» وی ادامه داد : « مدتی قبل با شیما دوست شدم و با او ارتباط داشتم و آخر سال هم وقتی به تهران آمد به خانه مادربزرگش رفت و آمد داشتم . من به او گفته بودم که در اغتشاشات بوده‌ام اما به او نگفته بودم که من پوریا احمدی را به قتل رسانده‌ام. »

متهم در حالی جرم قتل بسیجی شهید را انکار می‌کند که دلایل و شواهد همگی حکایت از آن دارد وی یکی از عاملان شهادت پوریا احمدی است و به همین سبب وی برای ادامه تحقیقات و بر ملا شدن زوایایی پنهانی حادثه در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

به گزارش «حوادث امروز»شهید بیسجی پوریا احمدی 44 ساله اهل تهران دو دختر ۱۶ و ۹ ساله دارد . وی در سی ام شهریور ماه سال 1401 بدست اغتشاگران با ضربات متعدد چاقو زخمی و 12 روز بعد در بیمارستان به عنوان دومین شهید مدافع امنیت به شهادت رسید .