کد خبر : 163831 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱۶ - 11:19
متهم به قصاص محکوم شده است متهم: سنگ پرت کرد، با چاقو زدمش «حوادث امروز»پسر جوانی که به خاطر اختلاف قدیمی و کل‌کل در فضای مجازی، دوستش را کشته بود، با حکم قضات دادگاه کیفری در برابر مجازات قصاص قرار گرفت.«حوادث امروز» به نقل جام جم گزارش می دهد.

«حوادث امروز»پسر جوانی که به خاطر اختلاف قدیمی و کل‌کل در فضای مجازی، دوستش را کشته بود، با حکم قضات دادگاه کیفری در برابر مجازات قصاص قرار گرفت.«حوادث امروز» به نقل جام جم گزارش می‌دهد.

رسیدگی به این پرونده از آخرین روزهای شهریور سال گذشته و با گزارش قتل پسر جوانی به نام مجید در محله‌ای در قرچک آغاز شد. بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیق از شاهدان نشان داد مجید در کنار خیابان ایستاده بود که پسر جوانی به او نزدیک و با چاقو ضربه‌ای به بدنش وارد کرد و گریخت.مأموران در ادامه هویت ضارب به نام احسان را شناسایی کردند. احسان نگهبان یک کمپ ترک اعتیاد بود که با مقتول اختلافی قدیمی داشت. متهم به قتل در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. او در جریان تحقیقات به ارتکاب این قتل اعتراف کرد.
پرونده این جنایت برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه دادگاه، اولیای دم برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کردند. مادر مجید به قضات گفت: «احسان با چاقو و از پشت سر پسرم را ناجوانمردانه به قتل رسانده بود. به همین خاطر حاضر به بخشش نیستم و قصاص می‌خواهم.»
در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: «من و مجید از قبل با هم اختلاف و درگیری داشتیم. یک سال قبل او با چاقو به دستم ضربه زد و موتورم را برد. بعد از آن در فضای مجازی کل‌کل داشتیم. روز حادثه معتادی را از خانواده‌اش تحویل گرفته و در حال انتقال او به کمپ بودیم که در میان راه مجید را دیدم. از راننده خواستم توقف کند و بعد به سمت مجید رفتم. او سنگی در دست داشت که آن را به سمت من پرتاب کرد. عصبانی شده و با چاقویی که همراه داشتم، یک ضربه به او زدم و گریختم. باور کنید شرمنده خانواده مجید هستم.»
به گزارش «حوادث امروز»پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه وارد شور شده و احسان را به قصاص محکوم کردند.