کد خبر : 163842 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱۷ - 07:06
حسین پاکدل عیله امین حیایی/عکس «حوادث امروز» حسین پاکدل نویسنده سریال همسایه‌ها درباره سخنان امین حیایی توضیحاتی را در صفحه اینستاگرامش نوشت.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» حسین پاکدل نویسنده سریال همسایه‌ها درباره سخنان امین حیایی توضیحاتی را در صفحه اینستاگرامش نوشت.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چندی پیش هنرمند ارزنده، امین حیایی گفت‌وگویی داشت با هوشنگ گلمکانی در آپارات. جایی از گپ رسید به خاطرات گذشته و اولین سری کارهای امین. طبعاً جهتِ صحبت کشید به سریال خاطره‌انگیز “همسایه‌ها”. اثری درخور، با حضور هنرمندان نامدار و پیش‌کسوتِ دوران خودش، به تهیه‌کنندگی‌ی زنده یاد مجید اوجی با کارگردانی‌ی حسین لطیفی به قلم بنده.

تولیدِ نیمه‌ی دوم دهه‌ی هفتاد شبکه سوم سیما که تاکنون به دفعات از شبکه‌های مختلف پخش شده است. از اتفاق این مجموعه پله‌ای بود برای موفقیت‌های بعدی‌‌ی این هنرمندِ آن زمان جوان.

به گزارش«حوادث امروز» امین عزیز ضمن صحبت اشاره داشت به این که سر صحنه چون متن نداشتیم (صراحتاً گفت متن نداشتیم) برای نجات خودمان، دور هم جمع می‌شدیم و ضمن تمرین، هرکدام چیزهایی می‌گفتیم و ضبط می‌کردیم. در برابر این جفای آشکار، مدتی صبر و سکوت کردم. خب مجید که دستش از دنیا کوتاه است. فکر کردم امین با تذکر دوستان دخیل، متوجه اشتباهش شده، اصلاح می‌کند یا کارگردان و دستیارش تذکری بدهند.