کد خبر : 163868 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱۹ - 08:00
فرار از مدرسه پس از قتل همسر «حوادث امروز»مرد معتادی که همسرش را در مدرسه‌ای غیرانتفاعی در تهران به قتل رسانده بود، به‌زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.«حوادث امروز» به نقل جام جم گزارش میدهد.

«حوادث امروز»مرد معتادی که همسرش را در مدرسه‌ای غیرانتفاعی در تهران به قتل رسانده بود، به‌زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.«حوادث امروز» به نقل جام جم گزارش میدهد.

ساعت ۱۸چهارشنبه ۲۲شهریورسال گذشته،صدای مشاجره زن وشوهری جوان ازیک مدرسه غیرانتفاعی پسرانه در محله تهرانسر به گوش رسید و دقایقی بعد، قتل هولناک زن جوانی به پلیس ۱۱۰گزارش شد.تیم جنایی با حضور در مدرسه، در پاگرد طبقه اول ساختمان با جسد زنی حدودا ۴۰ساله‌ روبه‌رو شدند که از ناحیه پهلو و گردن هدف ضربات بی‌امان چاقو قرار گرفته و قربانی جنایت شده بود. بررسی‌های اولیه نشان ‌داد یکی از کسبه‌ محل پس از شنیدن فریادهای «کمک‌، کمک» زن جوان به مدرسه رفته و مشاهده کرده که همسر مقتول با لباس خونین و چهره پریشان در حال فرار از صحنه جنایت است.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مقتول و همسرش سرایدار مدرسه بودند و دختر جوان آنها شاهد این قتل خونین بوده است. او در تشریح ماجرا گفت: ما در یکی از اتاق‌های مدرسه زندگی می‌کنیم و مادرم نیز سرایدار بود. ساعتی قبل پدرم که به شیشه و هروئین اعتیاد دارد، برای خوردن ناهار به خانه آمد اما ناگهان مشاجره شدیدی میان آنها شکل گرفت. مادرم سعی کرد فرار کند اما پدرم با چاقو دنبالش کرد و در پاگرد طبقه او را با ضربات چاقو از پای درآورد و گریخت.تیم تحقیق در ادامه متوجه شدند مرد جوان پس از قتل همسرش به یک انبار رنگ در غرب تهران رفته و مخفی شده که در آنجا دستگیر شد.
احمد در همان بازجویی مقدماتی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: سال‌هاست سرایدار مدرسه هستم و همراه همسر و دو فرزندم آنجا زندگی می‌کردیم. چند سالی است اعتیاد دارم. به اصرار همسرم نزدیک به ۱۵ بار مواد را ترک کردم اما دوباره به سمت اعتیاد کشیده شدم. همسرم وقتی دید ترک نمی‌کنم، می‌خواست از من جدا شود. به همین خاطر مدام با هم درگیر بودیم .من همسرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را طلاق دهم. به همین خاطر وقتی شبانه با هم درگیر شدیم و گفت به خاطر اعتیادم دیگر حاضر به ادامه زندگی نیست، کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو یک ضربه به گردن و شکمش زدم. وقتی به خودم آمدم که همسرم روی زمین افتاده بود و دو فرزندم گریه می‌کردند. من از ترس همان موقع از مدرسه بیرون رفتم.
به گزارش «حوادث امروز»با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت، برای احمد کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا او به‌زودی در شعبه یازدهم از خود دفاع کند.