کد خبر : 163874 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱۹ - 09:49
2 کشته در تصادف آتشین غول های آهنی «حوادث امروز»رییس پلیس‌راه استان ایلام گفت: انحراف به چپ کامیون در محور دهلران ۲ کشته و زخمی برجای گذاشته است.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: انحراف به چپ کامیون در محور دهلران ۲ کشته و زخمی برجای گذاشته است.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: بی احتیاطی ناشی از انحراف به چپ راننده کامیون کشنده ولوو در محور دهلران به اندیمشک منطقه پتک دیناروند یک نفر کشته و یک نفر زخمی برجای گذاش.

وی بیان کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف فی مابین دو دستگاه کامیون کشنده ولوو در محور دهلران به اندیمشک در منطقه پتک دیناروند بلافاصله کارشناسان پلیس‌راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس‌راه مشخص شد، در اثر این حادثه و آتش سوزی بعد از تصادف، یک نفر کشته و یک نفر دچار جراحت که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش «حوادث امروز» رئیس پلیس راه انتظامی استان اظهار کرد: علت تامه تصادف بی احتیاطی از جانب راننده کشنده ولوو به علت انحراف به چپ تشخیص داده شد.