کد خبر : 163924 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۲۱ - 16:13
زوج سارق با دخترشان به دزدی می رفتند «حوادث امروز» سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقانی که بصورت خانوادگی اقدام به کش رو زنی می کردند خبر داد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقانی که بصورت خانوادگی اقدام به کش رو زنی می‌کردند خبر داد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.
سرهنگ "صادق ضرونی " سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی سرقت های متعدد کش رو زنی در سطح محدوده کلانتری 166 لواسانات بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت در سرقت دختری 12 ساله با همکاری پدر و مادرش مرتکب سرقت‌ها شده است. این مقام انتظامی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه و سرانجام در روز بیستم فروردین سال جاری خبر سرقت دیگری به پلیس اعلام شد و با تحقیقات میدانی، با توجه به استخراج تصاویر متهمان و با به کارگیری بانک اطلاعاتی پلیس، اعضای این خانواده شناسایی شد.سرهنگ ضرونی عنوان کرد: با شناسایی این افراد گشت زنی های هدفمند آغاز و متهمان در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

براساس گزارش «حوادث امروز» سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به 5 فقره سرقت معترف شد.سرهنگ ضرونی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم مشابه در پایان خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.