کد خبر : 164090 تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۳۱ - 17:12
قتل پسر 17 ساله در جنوب تهران «حوادث امروز» مردی که متهم است در درگیری پسر 17ساله ای را در یکی از خیابان های جنوب تهران به قتل رسانده تحت تعقیب ماموران قرار گرفت .«حوادث امروز»  گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مردی که متهم است در درگیری پسر 17ساله‌ای را در یکی از خیابان های جنوب تهران به قتل رسانده تحت تعقیب مأموران قرار گرفت .«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

به گزارش جوان عصر روز پنجشنبه سی ام فروردین ماه امسال بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل پسر 17ساله‌ای با خبر و راهی محل شد .بررسی‌ها نشان داد پسر 17ساله داخل خیابان در درگیری با مردی به قتل رسیده است .

یکی از دوستان مقتول گفت : « فرید با مردی به نام کامران اختلاف داشت و لحظه حادثه ما با هم داخل خیابان بودیم که با آن مرد روبه‌رو شدیم . آنها با هم درگیر شدند و کامران او را با چاقو زخمی و بعد فرار کرد . پس از حادثه او را به بیمارستان رساندم اما فوت کرد . »

به گزارش «حوادث امروز»مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند کامران پس از حادثه از محل زندگی اش فرار کرده است . متهم فراری تحت تعقیب مأموران قرار گرفت .