کد خبر : 164117 تاریخ : ۱۴۰۳/۲/۱ - 19:33
دزد تابلوهای راهنمایی رانندگی دوباره به دام افتاد «حوادث امروز»  مجرم سابقه‌دار که با معرفی خود به عنوان پیمانکار نصب علایم رانندگی تابلوها را سرقت می‌کرد دوباره دستگیر شد.«حوادث امروز»   گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مجرم سابقه‌دار که با معرفی خود به عنوان پیمانکار نصب علایم رانندگی تابلوها را سرقت می‌کرد دوباره دستگیر شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سردار" احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: چند روز قبل مأموران کلانتری" گلشهر" هنگام گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید بابانظر متوجه مردی جوان شدند که در حال جمع آوری تابلوهای راهنمایی و رانندگی و انتقال آن به یک نیسان آبی بود. وقتی مأموران برای تحقیق وارد عمل شدند مرد جوان گفت که پیمانکار است و در حال عوض کردن تابلوهای قدیم با تابلوهای جدید است. مأموران پلیس در بازرسی از نیسان او متوجه شدند که هیچ تابلوی تازه‌ای داخل خودرو نیست برای همین به مرد میانسال مظنون و او را به کلانتری منتقل کردند. بررسی سوابق او نشان داد که مرد میانسال از مجرمان سابقه‌دار علایم شهری است. بعد از آن بود که مأموران راهی خانه وی شده و در بازرسی از محل 70 عدد انواع تابلو سرقتی کشف کردند.

به گزارش «حوادث امروز» متهم 33 ساله در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی به این شیوه اعتراف کرد.