کد خبر : 164131 تاریخ : ۱۴۰۳/۲/۲ - 08:21
تله اینستاگرامی بیمار روانی برای زنان و دختران «حوادث امروز» مرد شیاد با معرفی خود به‌عنوان روانشناس، زنان و دختران جوان را به دفترش می‌کشاند و در آنجا با تهدید اسلحه آنها را آزار می‌داد و دست به اخاذی می‌زد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مرد شیاد با معرفی خود به‌عنوان روان‌شناس، زنان و دختران جوان را به دفترش می‌کشاند و در آنجا با تهدید اسلحه آنها را آزار می‌داد و دست به اخاذی می‌زد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چندی قبل زن جوانی به پلیس فتای تهران رفت و مدعی شد که از سوی یک روان‌شناس مورد آزار و اذیت قرار گرفته و از او اخاذی شده است. زن جوان گفت:‌ به‌دلیل مشکلات روحی به‌دنبال یک روان‌شناس بودم که در اینستاگرام با این مرد آشنا شدم. در ادامه به دفتر او رفتم، اما در آنجا او با تهدید اسلحه از من اخاذی کرد. با ثبت این شکایت تحقیقات در این‌باره آغاز و در ادامه معلوم شد که متهم بیش از 10شاکی دارد. او با جعل عنوان روان‌شناس در اینستاگرام فعالیت می‌کرد و با به دام انداختن طعمه‌هایش از آنها اخاذی می‌کرد. در این شرایط مأموران او را دستگیر و در مخفیگاهش یک قبضه سلاح قلابی و تعدادی بیسیم کشف کردند.

به گزارش «حوادث امروز» سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای پایتخت در این‌باره گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متهم دارای سابقه بیماری روانی است. او هم‌اکنون بیش از 10شاکی دارد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.