کد خبر : 164135 تاریخ : ۱۴۰۳/۲/۲ - 09:05
آخرین جزییات قتل مدیر شرکت آرایشی «حوادث امروز» مردی که مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ آرایشی - بهداشتی را در پایتخت کشته بود، در جدیدترین تحقیقات قضایی‌اش مدعی شد با همدستش قصد داشتند با آتش زدن خانه، راز جنایت را مخفی کنند.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز» مردی که مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ آرایشی - بهداشتی را در پایتخت کشته بود، در جدیدترین تحقیقات قضائی‌اش مدعی شد با همدستش قصد داشتند با آتش زدن خانه، راز جنایت را مخفی کنند.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

مرد میانسالی روز بیست و هشتم فروردین امسال در خانه‌اش در طبقه پانزدهم برجی ۲۰ طبقه در محله کوهک تهران با اصابت ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید. با دستگیری متهمان آنها دیروز به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.
شهاب، متهم به قتل در جدیدترین اظهاراتش گفت: با مقتول در زمینه خرید و فروش گوشی و خودرو کار می‌کردم. در جریان این معامله‌ها یک میلیارد تومان به او بدهکار شدم. او برای ضمانت سفته‌ها و چک‌های امضاشده از من و دوست مشترک‌مان گرفته بود.
مقتول تهدیدمان می‌کرد اگر پول را نپردازیم، افرادی را اجیر می‌کند تا با موتورسیکلت یا خودرو ما را زیر بگیرند. کیوان یک ماه قبل نقشه قتل را طراحی کرده بود. روز حادثه چاقویی از خانه برداشته و با کیوان راهی خانه مرد طلبکار شدیم. مقتول به من و خانواده‌ام فحاشی کرد و مهلتی برای پرداخت پول نداد. عصبانی‌ام کرد، از پشت به او حمله کرده و ضربه‌هایی زدم که فوت شد. بعد کیوان کوله‌پشتی به دست آمد. وسایل نظافت، الکل و دستکش در آن بود. قرار شد خون‌ها را پاک کند. گاز خانه را باز کرد و گفت حالا که فرصت مثله کردن و دفن او را نداریم، خانه را آتش می‌زنیم که ناکام مانده و بازداشت‌شدیم.
محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.