کد خبر : 164233 تاریخ : ۱۴۰۳/۲/۷ - 18:47
قتل در یکی از قهوه‌خانه های شهرری «حوادث امروز»  کارگر اخراجی که پس از ورود به قهوه‌خانه ای در شهرری کارگر جوان را به قتل رسانده بود بازداشت شد.«حوادث امروز»   گزارش می دهد.

«حوادث امروز» کارگر اخراجی که پس از ورود به قهوه‌خانه‌ای در شهرری کارگر جوان را به قتل رسانده بود بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

28 فرودین‌ماه بود که به مأموران پلیس شهرری خبر رسید حادثه‌ای خونین در یکی از قهوه‌خانه‌های محل اتفاق افتاده است. بررسی‌های پلیس بعد از حضور در محل نشان داد کارگر قهوه‌خانه با ضربات چاقو از ناحیه گلو هدف قرار گرفته و جانش را از دست داده است. همچنین قلیان‌های قهوه‌خانه شکسته و محل هم به هم ریخته است. همزمان با حضور بازپرس در محل و انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های بیشتری در این باره انجام شد. مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند عامل حادثه را شناسایی کنند. کریم، از کارگران قبلی قهوه‌خانه بود که مدتی قبل از محل کارش اخراج شده بود. در اولین گام صاحب قهوه‌خانه مودر تحقیق قرار گرفت. او گفت کریم مدتی بود به عنوان کارگر اینجا کار می‌کرد. به خاطر مشکلاتی که ایجاد کرده بود او را اخراج کردم. از آن جا که به کارگر نیاز داشتم یک روز بعد طاهر را استخدام کرد. بعد از آن بود که کریم کینه طاهر را به دل گرفت و حادثه خونین را رقم زد. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی موفق شدند مخفیگاه کریم را شناسایی و دو روز قبل او را بازداشت کنند. تحقیقات بیشتر از متهم جریان دارد.