کد خبر : 164292 تاریخ : ۱۴۰۳/۲/۱۱ - 08:33
کشف جسد سوخته راننده پراید «حوادث امروز» ماموران پلیس تهران جسد مرد جوانی را در یکی از خیابان های منطقه تهرانسر کشف کردند که کنار خودرو پرایدش بر اثر آتش سوزی به کام مرگ رفته بود .«حوادث امروز»  گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مأموران پلیس تهران جسد مرد جوانی را در یکی از خیابان های منطقه تهرانسر کشف کردند که کنار خودرو پرایدش بر اثر آتش سوزی به کام مرگ رفته بود .«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

ساعت 13:30 دقیقه بعد از ظهر روز یکشنبه نهم اردیبهشت قاضی صنعتگر بازپرس ویزه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از کشف جسد مردی در یکی از خیابان های منطقه تهرانسر با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد .

تیم جنایی در محوطه زمین خاکی در نزدیکی بوستانی با جسد سوخته شده مردجوانی روبه‌رو شدند که کنار آن گالن بنزینی قرار داشت . مأموران پلیس در بررسی بعدی خودروی پرایدی را در همان نزدیکی پیدا کردند که سوئیج آن داخل جیب مرد فوت شده بود . تحقیقات نشان داد جسد متعلق به صاحب پراید به نام وحید است . با شناسایی مرد فوت شده مأموران از خانواده وی تحقیق کردند . همسر وی گفت : « شوهرم دیروز 7 صبح از خانه بیرون رفت و تلفن همراهش را هم در خانه جاگذاشت . وقتی با محل کارش تماس گرفتم همکارانش گفتند او به محل کار نیامده است و ما نگرانش شدیم و به اداره پلیس رفتیم و اعلام مفقودی کردیم تا اینکه ساعتی قبل از طریق مأموران پلیس متوجه شدیم او دچار سوختگی شده و فوت کرده است . شوهرم با کسی اختلاف نداشت و معتاد هم نبود و هیچ مشکلی هم با هم نداشتیم و نمی‌دانم چرا این حادثه برای او رخ داده است . »

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ تیم جنایی در تلاش است با انجام تحقیقات فنی راز مرگ آتشین مرد پراید سوار را بر ملا کند .