کد خبر : 164442 تاریخ : ۱۴۰۳/۲/۲۳ - 21:48
انتقال پیام دوستی با رکاب زنی «حوادث امروز» دوچرخه سوار 50 ساله قروه‌ای، 450 کیلومتر از شهرستان قروه استان کردستان را تا تهران رکاب زد تا حامل شعار«صلح و دوستی در تمام جهان» باشد.

«حوادث امروز» دوچرخه سوار 50 ساله قروه‌ای، 450 کیلومتر از شهرستان قروه استان کردستان را تا تهران رکاب زد تا حامل شعار«صلح و دوستی در تمام جهان» باشد.

هوشنگ قادری 50 ساله ساکن شهرستان قروه استان کردستان است. او سه سال است که به عنوان دوچرخه سوار حامی صلح، مسافت بین شهرستان قروه تا تهران را رکاب می‌زند تا حامل شعار «صلح و دوستی در تمام جهان» باشد.
قادری درباره این حرکت ورزشکارانه همراه با ترویج فرهنگ انسان دوستی، گفت: این سومین بار است که همزمان با هفته هلال احمر با دوچرخه به تهران می‌آیم تا شعار صلح و دوستی در تمام جهان را ترویج کنم.
وی با اشاره به اینکه 5 روز طول کشید تا مسافت 450 کیلومتری بین قروه تا تهران را رکاب بزنم، افزود: 12 سال است که مسافت بین شهرها را با دوچرخه طی می‌کنم و در این مدت تجارب ارزشمندی را به دست آورده و آن را چراغ راه زندگی خود قرار داده‌ام.
این دوچرخه سوار قروه‌ای بیان کرد: علاوه بر دوچرخه سواری در داخل کشور و سفر به استان‌های مختلف، سابقه 40 هزار کیلومتر رکاب زنی با دوچرخه و سفر به 32 کشور جهان را در کارنامه ورزشی خود دارم.
لازم به ذکر است، مهندس وحید سلیمی؛ رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با لوح یادبود و هدیه از دوچرخه سوار حامی صلح و بشردوستی تقدیر کرد.
گفتنی است، هوشنگ قادری؛ دوچرخه سوار اهل دیار کردستان، اسپانسر مالی نداشته و همه هزینه‌های مربوط به سفرهای خود را به صورت شخصی تأمین می‌کند.