کد خبر : 174593 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۲ - 18:36
دستگیری شرور در حمام خانه همسایه «حوادث امروز» شرور سابقه داری که در درگیری خیابانی در منطقه تهرانپارس باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود در حمام خانه همسایه شان بازداشت شد .

«حوادث امروز» شرور سابقه داری که در درگیری خیابانی در منطقه تهرانپارس باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود در حمام خانه همسایه شان بازداشت شد .

به گزارش جوان، سرگرد "محمد زیدی" معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در بیان جزئیات این خبر گفت : چندی قبل به مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبر رسید فرد شروری در درگیری شهروندی را زخمی و از محل فرار کرده است . وی افزود: با اعلام این خبر به سرعت تیمی از مأموران پلیس برای شناسایی متهم وارد عمل شدند و موفق شدند متهم و مخفیگاهش را شناسایی کنند . سپس مأموران مخفیگاه و محل تردد شرور را تحت نظر گرفتند و با انجام مراقبت های ویژه پلیسی و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از اطلاع از حضور مأموران از طریق پشت بام به ساختمان همجوار گریخته بود ادامه داد: وقتی مأموران وارد مخفیگاه متهم شدند دریافتند وی از پشت بام ساختمان به خانه همسایه رفته و در آنجا مخفی شده است . بدین ترتیب مأموران با حکم قضائی وارد خانه همسایه شدند و شرور سابقه دار را که در حمام آن خانه پنهان شده بود دستگیر کردند .

سرگرد زیدی خاطر نشان کرد : مأموران پایگاه چهارم این پلیس پس از تکمیل پرونده متهم را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.

وی در پایان گفت : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباشی که همواره قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.