کد خبر : 174794 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۱۴ - 14:53
تصادف اتوبوس پاکستانی ها با کامیون در اتوبان نطنز «حوادث امروز» معاون امداد و نجات استان اصفهان از امدادرسانی به حادثه دیدگان پاکستانی که در اثر برخورد اتوبوس و کامیون در آزاد راه نطنز به کاشان مصدوم شده بودند خبر داد.

«حوادث امروز» معاون امداد و نجات استان اصفهان از امدادرسانی به حادثه دیدگان پاکستانی که در اثر برخورد اتوبوس و کامیون در آزاد راه نطنز به کاشان مصدوم شده بودند خبر داد.

بمانعلی یوسفی، در خصوص این حادثه، اظهار کرد: ساعت ۴:۴۰ بامداد امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۳، توسط نیروی انتظامی و اورژانس ۱۱۵، حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۵۰ نطنز به کاشان رخ داد و ۳۲ نفر که عمدتاً تبعه کشور پاکستان بودند تحت تأثیر این حادثه قرار گرفتند.

معاون امداد و نجات استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری عوارضی کاشان و وادی بادرود به محل حادثه، گفت: در این حادثه ۱ مورد رهاسازی توسط عوامل جمعیت هلال احمر صورت گرفت و ۶ مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

یوسفی تصریح کرد: این عملیات ساعت ۶:۳۵ صبح به پایان رسید.