کد خبر : 174823 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۱۶ - 09:34
قتل به خاطر فیلم سیاه از نامادری حکم قصاص زنی که پسر شوهرش را به خاطر تهیه فیلم سیاه از او به قتل رسانده در دیوان عالی کش.ر تایید شد.

شامگاه یک روز سرد دی ماه،پاکبان شهرداری دریکی از محله‌های شرق تهران متوجه یک گونی درکنارسطل زباله‌ای شد که از زیرآن خون به راه افتاده بود.به ماجرامشکوک شدو به سمت آن رفت و بادستی رو‌به‌رو شد که از گونی بیرون آمده بود.جسد مردی تکه‌تکه شده داخل گونی قرار داشت‌.

به گزارش جام جم، سریع تلفنش را از جیبش بیرون آورد و شروع کرد به شماره گرفتن. ۱،۱،۰.«الو۱۱۰ اینجا یه جنازه داخل گونی رها شده‌.»دقایقی بعد تیم جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. گرچه هیچ مدرکی که هویت مقتول را برملا کند همراه جسد نبود، با این حال بازپرس در بررسی‌های میدانی متوجه رد خونی شد که آنها را به خانه‌ای سه طبقه در ۱۰۰متری محل کشف جسد رساند. صاحبخانه که مردی مسن بود به محض دیدن جسد گفت: این پسرم کوروش است که ۱۱روز قبل ناپدید شده بود. مأموران در ادامه دریافتند، پدر کوروش چندی قبل برای سومین‌بار با زنی ازدواج کرده بود. این زن به نام مهناز با کوروش اختلافاتی داشت که احتمال قتل به دست او مطرح شد و مأموران او را دستگیر کردند. مهناز ۱۰ روز در برابر بازجویی‌ها مقاومت کرد اما در ادامه به قتل اعتراف کرد. متهم مدعی شد، پسر خوانده‌اش از او فیلم سیاه گرفته بود و به همین خاطر او را با میله آهنی کشته بود‌. او در دادگاه منکر قتل شد اما قضات دادگاه با توجه به اظهاراتش و شواهد پرونده حکم به قصاص او دادند که این رأی تأیید شد تا شمارش معکوس برای قصاصش آغاز شود.