کد خبر : 174841 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۱۶ - 19:31
قاتل فراری با هویت برادرش زندگی می کرد! «حوادث امروز» مردی که دو سال قبل در شهرستان اهواز مرتکب قتل شده بود به صورت پنهانی در کرج زندگی می‌کرد تا این که با طرح شکایت دیگری راهی زندان شد. متهم برای این که ماجرای قتل برملا نشود خودش را با هویت برادر معرفی کرد اما سرانجام رازش برملا شد.

«حوادث امروز» مردی که دو سال قبل در شهرستان اهواز مرتکب قتل شده بود به صورت پنهانی در کرج زندگی می‌کرد تا این که با طرح شکایت دیگری راهی زندان شد. متهم برای این که ماجرای قتل برملا نشود خودش را با هویت برادر معرفی کرد اما سرانجام رازش برملا شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: روز گذشته نیابت قضائی از دادسرای اهواز به پلیس آگاهی کرج رسید که نشان می‌داد مردی که دو سال قبل در اهواز مرتکب قتل شده در کرج بازداشت و در زندان به سر می‌برد. بعد از آن بود که متهم به دستور قاضی به پلیس آگاهی منتقل و مورد تحقیق قرار گرفت. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متهم دو سال قبل در جریان تیرندازی مرتکب قتل شده و از محل گریخته بود و در این دو سال با هویت جعلی در کرج زندگی می‌کرد. متهم چندی قبل به خاطر طرح شکایت خصوصی تحت تعقیب قرار گرفت اما وقتی بازداشت شد خودش را با هویت برادرش معرفی و به زندان منتقل شد.

متهم در پلیس آگاهی وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به جرمش اعتراف کرد. تحقیقات از وی در جریان است.