کد خبر : 174958 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۲۴ - 13:58
فیلم// دزد مادربزرگ ها به دام افتاد «حوادث امروز»مرد فریبکار که با معروفی خودش به عنوان مردی نیکوکار زنان سالخورده را فریب می داد و طلاهای آن ها را سرقت می کرد بازداشت شد.

«حوادث امروز»مرد فریبکار که با معروفی خودش به عنوان مردی نیکوکار زنان سالخورده را فریب می‌داد و طلاهای آنها را سرقت می‌کرد بازداشت شد.

تحقیقات درباره این پرونده همزمان با طرح شکایت های مشابه درباره سرقت طلای زنان سالخورده در پلیس قم تشکیل شد. یکی از شاکیان گفت: در راه رفتن به مسجد بودم که خودروی سواری توقف کرد و آدرس مسجد محل را سؤال کرد.او گفت که مردی نیکوکار است و میخواهد به افراد نیازمند کمک کند. گفت که تعداد بسته معیشتی دارد که می‌خواهد به دست نیازمندان برساند و از من کمک خواست.همان لحظه به من گفت که می‌خواهد انگشتری برای همسرش بخرد و از من اجازه خواست انگشتری طلای من را ببیند که اعتماد کردم و انگشتر را به او دادم. او هم بعد از بررسی انگشتر را داخل کیسه‌ای که مدعی بود بسته معیشتی داخلش است انداخت و به من داد و از محل رفت. وقتی به خانه برگشتم دیدم که داخل بسته لباس های کهنه است و از انگشتر طلایم هم خبر نیست. دیدم که کیسه سواراخ است و احتمالا انگشتر داخل خودروی متهم افتاده است. با مطرح شدن 95 شکایت علیه متهم مأموران پلیس موفق شدند متهم را شناسایی و بازداشت کنند.