کد خبر : 175000 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۲۹ - 07:34
مرگ مشکوک مدیر شرکت بازرگانی «حوادث امروز» با پیدا شدن جسد پسری جوان که مدیر یک شرکت بازرگانی بود، تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای کشف اسرار مرگ وی آغاز شده است.

«حوادث امروز» با پیدا شدن جسد پسری جوان که مدیر یک شرکت بازرگانی بود، تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای کشف اسرار مرگ وی آغاز شده است.
، چند روز قبل به قاضی محسن اختیاری، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسر جوانی در خانه‌اش به طرز مشکوکی جان باخته است. قربانی پسری جوان و مدیر یک شرکت بازرگانی در تهران بود. او یک سالی می‌شد که آپارتمانی در تهران اجاره کرده بود و به‌صورت مجردی زندگی می‌کرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که به‌تازگی زنی جوان به خانه متوفی رفت‌وآمد داشته است. مادر قربانی که در جریان این ماجرا قرار گرفت، راهی دادسرای جنایی تهران شد و از این زن شکایت کرد. وی می‌گفت که پسرش هیچ مشکلی نداشته و احتمال می‌دهد زن جوان در مرگ او مقصر باشد.
با شکایت مادر مرد جان‌باخته، زن جوان به دادسرا احضار شد، اما گفت که در مرگ متوفی نقشی ندارد. وی گفت: چند وقت قبل از طریق اینستاگرام با یوسف(متوفی) آشنا شدم. او مدیر یک شرکت بازرگانی بود و وقتی شنید که من از پس هزینه اجاره خانه‌ام برنمی‌آیم، گفت که به من کمک می‌کند. به این ترتیب با یکدیگر در ارتباط بودیم تا اینکه شب حادثه به خانه او رفتم اما صبح که بیدار شدم و صدایش زدم، متوجه شدم جواب نمی‌دهد. از طرفی، بوی گاز هم در خانه پیچیده بود. من فورا گاز را بستم و پنجره را باز کردم. سپس با اورژانس تماس گرفتم و بعد متوجه شدم او فوت کرده است. من در مرگ او نقشی ندارم و فکر می‌کنم بر اثر گازگرفتگی جان باخته.
با اظهارات این زن تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرد جوان ادامه دارد.