کد خبر : 175103 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۶ - 16:37
داماد برادرزش را ته دره فرستاد! «حوادث امروز» مردی که متهم است با هل دادن برادرزنش به دره‌ وی را به قتل رسانده بازداشت شد.

«حوادث امروز» مردی که متهم است با هل دادن برادرزنش به دره‌ وی را به قتل رسانده بازداشت شد.

سرهنگ جعفر عدلی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا گفت: چند روز قبل اعضای خانواده‌ای گم شدن مرد 37 ساله را به پلیس گزارش دادند. آن‌ها گفتند که مرد جوان برای انجام کاری خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته و گوشی تلفن همراهش هم خاموش است. با مطرح شدن شکایت تحقیقات برای یافتن مرد جوان به جریان افتاد تا این که مأموران موفق شدند خودروی سواری او را در یکی از روستاهای اطراف به صورت رها شده کشف کنند.

در شاخه دیگری از تحقیقات به مأموران پلیس خبر رسید جسد مردی جوان در یکی از دره‌های روستای آلیان شهرستان فومن به پلیس گزارش شد. با حضور مأموران مشخص شد که مرد جوان به دلیل سقوط از ارتفاع جانش را از دست داده است. بررسی اوراق هویتی همراه وی مشخص کرد که این مرد همان کسی است که گم شدنش به پلیس شهرستان صومعه‌سرا گزار شده است بنابراین جسد به پزشکی قانونی منتقل و از سوی خانواده اش شناسایی شد. در حالی که بررسی‌ها جریان داشت کارآگاهان پلیس در جریان بررسی‌های میدانی خود متوجه شدند که مقتول از مدت‌ها قبل با دامادشان اختلاف داشته است بنابراین وی هم مورد بازجویی قرار گرفت. مردجوان گفت که از ماجرا خبر ندارد اما در تحقیقات فنی به قتل برادرزنش اعتراف کرد. او گفت من با برادرزنم اختلاف شخصی داشتم و کینه‌‌اش را به دل گرفتم. روز حادثه به بهانه‌ای او را به روستای آلیان فومن کشاندم و زمانی که لبه پرتگاه دره‌ای عمیق قرار گرفتیم او را به پایین هل دادم. بعد هم خودروی‌ او را در همان محل رها کردم و به خانه رفتم تا این که بازداشت شدم. تحقیقات بیشتر ا زمتهم جریان دارد.