کد خبر : 175140 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۱۰ - 18:30
عکس//ناپدید شدن آرین کوچولو در پارک شهر «حوادث امروز»پسر سه نیم ساله ای که همراه پدر و دو برادر خردسالش برای بازی با پارک شهر رفته بود به طرز مرموزی مقابل چشمان خانوده اش گم شد . تحقیقات پلیس برای پیدا کردن ردی از آرین کوچولو ادامه دارد .

«حوادث امروز»پسر سه نیم ساله‌ای که همراه پدر و دو برادر خردسالش برای بازی با پارک شهر رفته بود به طرز مرموزی مقابل چشمان خانوده اش گم شد . تحقیقات پلیس برای پیدا کردن ردی از آرین کوچولو ادامه دارد .

دقایقی از ساعت 6 بعد از ظهر روز جمعه هشتم تیرماه گذشته بود و رهگذران و افرادی که در پارک شهر تهران نشسته و یا در حال عبور بودند صدای مرد جوانی را شنیدند که مدام فریاد می‌زد « آرین کجایی » . مرد جوان در حالی که دست دو پسر خردسال را گرفته بود سراسیمه و وحشت زده به این سو و آن سوی پارک می‌دوید و فریاد می‌زد آرین بابا کجا رفتی . همه افراد پارک متوجه شدند او فرزندش را گم کرده و برای کمک به سوی او شتافتند . هر کسی به طرفی می‌رفت و آرین را صدا می‌زد و تلاش می‌کردند تا پسر گمشده را که مشخصاتش را از پدرش گرفته بودند پیدا کنند اما تلاش های آنها نتیجه‌ای نداد و ردی از پسر گمشده پیدا نکردند . پدر آرین هم آنقدر در پارک دویده بود که دیگر توان حرکت نداشت و وقتی پسرش را پیدا نکرد با اداره پلیس تماس گرفت و حادثه را خبر داد .

حادثه‌ای عجیب

با اعلام خبر گمشدن پسر خردسال به سرعت تیمی از مأموران به محل حادثه اعزام شدند . بررسی‌ها نشان داد مرد جوان همراه دو قلوهایش به نام های آرین و آرمین و پسر 8 ساله دیگرش به نام آریا برای تفریح به پارک شهر می‌آیند اما در حادثه‌ای عجیب ناگهان آرین 3 و نیم ساله ناپدید می‌شود .

مأموران در ادامه با کمک شاکی وجب به وجب پارک شهر را جست‌وجو کردند اما هیچ ردی از پسر خردسال پیدا نکردند انگار آرین آب شده و به زمین رفته بود .

بررسی دوربین های مداربسته

وقتی تلاش های مأموران پلیس برای پیدا کردن پسر سه و نیم ساله نتیجه‌ای نداد پرونده آرین در دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس جنایی برای پیدا کردن آرین کوچولو وارد عمل شدند . کارآگاهان مبارزه با آدم ربایی در نخستین گام دوربین های مداربسته پارک و اطراف آن را بررسی کردند . بررسی دوربین های مداربسته نشان داد آرین از محل بازی مخصوص بچه‌ها خارج می‌شود و به سمت بیرون از پارک پیاده روی می‌کند . پسر خردسال سرش را پایین انداخته و به طرف خیابان فیاض بخش حرکت می‌کند تا اینکه از دید دوربین های مداربسته خارج می‌شود . مأموران در ادامه بررسی متوجه شدند آرین پس از این از رصد دروبین‌ها خارج شده و به سمتی حرکت کرده است که دوربینی در آنجا وجود ندارد .

با بدست آمدن این اطلاعات مأموران در تلاشند تا با تحقیقات فنی و میدانی پسر خردسال را پیدا و به آغوش خانواده اش بازگردانند .

سرسره بازی

پدر پسر گمشده درباره حادثه به خبرنگار ما گفت : « ساعت 6 بعد از ظهر همراه سه فرزندم به پارک شهر رفتم تا کودکانم بازی کنند . مثل هر غروب جمعه پارک شهر شلوغ و مملو از افرادی بود که برای تفریح و هواخوری به پارک آمده بودند . دوقلوهایم آرین و آرمین همراه پسر 8 ساله‌ام به داخل زمین بازی مخصوص کودکان رفتند . آنها تاب بازی می‌کردند و من هم از نزدیک آنها را زیر نظر داشتم و مواظب آنها بودم . حدود 10 دقیقه‌ای آرین و آرمین از تاب خسته شدند و به طرف سرسره های زمین بازی رفتند . دو سره کوچک و بزرگ داخل زمین بازی بود و آرین به سمت سرسره بزرگ رفت و من می‌خواستم آرمین را به برادر بزرگترش بسپارم و خودم مواظب آرین باشم اما در همین لحظه آرمین وقتی از سرسره کوچک پایین آمد زمین خورد و من یک لحظه حواسم از آرین برگشت و به طرف آرمین رفتم تا او را از زمین بلند کنم . »

بچه‌ام جلو چشمانم گم شد

پدر آرین ادامه داد : « آرمین را از روی زمین بلند کردم و شاید این حادثه چند لحظه‌ای طول نکشید و وقتی به سراغ آرین رفتم خبری از او نبود . اول فکر کردم در همین اطراف بازی می‌کند اما هرچقدر صدایش زدم صدایی نشنیدم . به سرعت همه محوطه بازی را جست‌وجوی کردم اما آرین را در آنجا نیافتم . شوکه شده بودم و سراسیمه به آن طرف و آن طرف می‌دویدم و فقط آرین را صدا می‌زدم . رهگذران و افراد داخل پارک با سر و صدای من متوجه حادثه شدند و به کمکم آمدند و همه پارک را زیر و رو کردیم اما هیچ کسی از آرین خبری پیدا نکرد . پانزده دقیقه از آمدنم به پارک نگذشته بود که بچه‌ام جلو چشمانم گم شد . وقتی پسرم را پیدا نکردیم به پلیس خبر دادیم اما پلیس هم ردی از پسرم پیدا نکرد . الان من و همسرم نگرانیم و از مردم درخواست داریم اگر نشانه‌ای از آرین پیدا کردند به 110 تماس بگیرند و پلیس را در جریان قرار دهند تا پسرم را به ما برگردانند و ما را از نگرانی نجات دهند . »